Glitch schreef:Goed karakter! 2 maand onder het zadel en zo lopen in zo'n entourage. En al door velen uitgeprobeerd.
Door veel geprobeerd ja? Wat sneu.
Werk je toevallig bij de veiling oid?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonnelover schreef:Deze veilingmeester, heeft ondanks zijn accent wel steeds meer topveilingen in Nederland in zijn portefeuille.
Butterfly schreef:Glitch schreef:Moeilijk voor Laurens zo'n rit..
Dat bedacht ik ook al ja
Janine1990 schreef:Niet te geloven... Zo verschrikkelijk overdreven en geen fatsoenlijke zin Engels kunnen spreken. En dan heb ik het niet over het Nederlandse accent.
Als hij overdreven wil doen kan hij beter een cursus Amerikaans-Engels gaan volgen, dan is het lang zo irritant niet.
. Janine1990 schreef:Bonnelover schreef:Deze veilingmeester, heeft ondanks zijn accent wel steeds meer topveilingen in Nederland in zijn portefeuille.
Niet te geloven... Zo verschrikkelijk overdreven en geen fatsoenlijke zin Engels kunnen spreken. En dan heb ik het niet over het Nederlandse accent.
Als hij overdreven wil doen kan hij beter een cursus Amerikaans-Engels gaan volgen, dan is het lang zo irritant niet.
sallandval schreef:Janine1990 schreef:Niet te geloven... Zo verschrikkelijk overdreven en geen fatsoenlijke zin Engels kunnen spreken. En dan heb ik het niet over het Nederlandse accent.
Ik vind hem juist erg sympathiek, spreekt zijn talen prima en praat volgens mij steeds in de taal van de bieder. Een accent vind ik geen probleem, zo hoort iedereen dat hij uit Nederland komt.
Sympathieke vent met een dosis humor van heb ik jou daar