Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat moet mijn paard daar mee, behalve het opvreten? Kortom, niet relevant en kan eruit gelaten worden. Is geen aanwinst voor het programma.
Waar is zij gebleven?
Zonde van mijn tijd.
Shadow0 schreef:MissYvette: die stal in Denemarken was de Blue Hors-fokkerij, en ze waren daar op een evenement. (Niet nader gespecificeerd, maar ik neem aan dat het ging om een presentatie van de fokproducten of iets dergelijks.) Daar had ik zeker meer van willen zien - je kijkt een programma rondom paarden toch oa voor de paarden. Maar, een deel van de informatie was dus wel gegeven.
jammer dat ze niet meer over dat evenement of over fokproducten vertelden. Kwam mij meer over alsof ze de zadelkamers aan het promoten waren. noorhermans1 schreef:Ik miste de paardenmakelaar ook wel, had een goede tip verwacht.. Die vitaminespuit tip was toch wel de beste die ik ooit had gehoord hoor!
[ [url=m/O94mDX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze had op iemand gereageerd op feestboek maar daar staat dat ze ons vorige week zou verrassen, typfoutje of komt ze niet meer?
Dees schreef:Dat evenement in Denemarken bij blue horse was voor Horses.nl wel voldoende aanleiding om inhoudelijk iets over te schrijven en een column aan te wijden. Zeker die dame zonder benen die we 1,5 seconden in beeld hadden (waarom eigenlijk, waarom tonen als je er verder niets mee doet of over zegt?!)
Helaas is deze informatie de redactie van dat SBS-programma volledig ontgaan