Als je wil mag je wedstrijdkleding aan, maar dat is niet verplicht.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
Ik ga verder denk ik ook in het blauw of zwart. Eleven schreef:Ik vind het wel lastig dat je bij SGW beenbescherming om moet, want ik heb gezien dat het weleens kan gebeuren dat als je je 'gewone' peesjes om doet in het water, deze afzakken. Op zoek naar crossbescherming!
Eleven schreef:Ik vind het wel lastig dat je bij SGW beenbescherming om moet, want ik heb gezien dat het weleens kan gebeuren dat als je je 'gewone' peesjes om doet in het water, deze afzakken. Op zoek naar crossbescherming! Maar als het me teveel gaat kosten...
Eleven schreef:Ik vind het wel lastig dat je bij SGW beenbescherming om moet, want ik heb gezien dat het weleens kan gebeuren dat als je je 'gewone' peesjes om doet in het water, deze afzakken. Op zoek naar crossbescherming! Maar als het me teveel gaat kosten...
mereltjuhxxx schreef:Eleven schreef:Ik vind het wel lastig dat je bij SGW beenbescherming om moet, want ik heb gezien dat het weleens kan gebeuren dat als je je 'gewone' peesjes om doet in het water, deze afzakken. Op zoek naar crossbescherming! Maar als het me teveel gaat kosten...
Ik heb al best wat sgw trainingen en 2 sgws gereden, maat Nog nooit last gehad van afzakkende peesjes (Rij met gewone beschermers)
Vind het ontzettend jammer, zo'n kans krijg je niet gauw weer..