xJennifx schreef:
Beetje lullig als die man er niets mee te maken heeft, maar nu wel met zijn gezicht overal op internet te vinden is als iemand die misschien een paardenmishandelaar kan zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Axel_Valerie schreef:Ik las dus berichtje op fb. Daarbij twijfelde ik dus aan de echtheid. Ik heb daarop de politie gebeld. Waarom ze toen tegen mij gezegd hebben dat dat echt zo is begin ik mij steeds meer af te vragen..
xJennifx schreef:Celine_Famke schreef:Mmm ben benieuwd of dat de dader is, ben eigenlijk bang van niet. En de dader scheen niet de enige te zijnMaar hoop dat de dader zo snel mogelijk gepakt word en we weer rustig en zorgeloos kunnen zijn..
Hij lijkt heel onschuldig, misschien gewoon een paardenliefhebber!
Axel_Valerie schreef:Ik las dus berichtje op fb. Daarbij twijfelde ik dus aan de echtheid. Ik heb daarop de politie gebeld. Waarom ze toen tegen mij gezegd hebben dat dat echt zo is begin ik mij steeds meer af te vragen..
Axel_Valerie schreef:Nee dat is niet verzonnen babootje. Of er zijn een jas en een plastic tas uit de grond gegroeid bij ons op het land. Wat ik zelf denk is dat de politie gewoon heel vreemd bezig is. Meer dan scherp opletten kunnen we niet doen.
gohya schreef:Ik geloof niet dat dit personen zijn die een bepaald rondtrekkend beroep hebben.
De dader[s] weten gewoon dat ze niet op een bepaalde plek of regio moeten blijven.