Opsporing verzocht: Onderzoek naar paardenmishandelaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:47

xJennifx schreef:
Facebook:

http://i57.tinypic.com/35l5eg6.png

edit: In link gezet, bericht is trouwens van 3 mei.

Beetje lullig als die man er niets mee te maken heeft, maar nu wel met zijn gezicht overal op internet te vinden is als iemand die misschien een paardenmishandelaar kan zijn.

gohya

Re: Opsporing verzocht: Onderzoek naar paardenmishandelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:56

Je zal het maar zijn op die foto en helemaal niets te maken hebben met de mishandeling van paarden/dieren.Dit vind ik ook te ver gaan,een foto op internet.Miss. is die man wel zwak begaafd en is hij dol op paarden? vlucht hij weg omdat hij gewoon bang is?

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:55

Ja daarom heb ik hem in een linkje gezet.

ginus1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:45

Dat geval in Bergen schijnt verzonnen te zijn. De politie was hier net om ons verhaal aan te horen van afgelopen weekend, en deze vertelde dat dat geval in Bergen verzonnen is. Ze hebben foto;s van een ander geval gebruikt.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:13

dat is gewoon ziek om te doen. echt ziek!!

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 17:11

Ik las dus berichtje op fb. Daarbij twijfelde ik dus aan de echtheid. Ik heb daarop de politie gebeld. Waarom ze toen tegen mij gezegd hebben dat dat echt zo is begin ik mij steeds meer af te vragen..

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 17:30

Wat raar dit... Is het nou wel of niet waar?!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 17:34

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 17:36

Axel_Valerie schreef:
Ik las dus berichtje op fb. Daarbij twijfelde ik dus aan de echtheid. Ik heb daarop de politie gebeld. Waarom ze toen tegen mij gezegd hebben dat dat echt zo is begin ik mij steeds meer af te vragen..

Ook ik snap er nog steeds niks van valerie ook. Hier ondertussen de nodige haat pb,s gehad..

En t enige wat ik nu wil zeggen is..

Laten we stoppen met hysterisch doen en elkaar in waarde laten.

We willen allemaal t beste voor ons paard.
Maar daarvoor hoef je niet elkaar te bestoken met haat mails. Enz..

Laten we nu allemaal gewoon onze ogen en oren open houden en verder gewoon afwachten op politie bericht..of iets in die trant

Dus hop ga voetbal kijken of naar je paard maar stop aub. Met dat hysterische gedoe

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 17:55

Ik vind het ook een beetje ziekelijk dat er mensen zijn die Valerie nu gaan bedreigen via PB etc.. Valerie weet net zo min als wij en zou vast ook graag meer willen weten!
Ik heb het gevoel dat iedereen zo erg strest door die paardenbeul, dat iedereen de schuld maar naar andere mensen wilt schuiven.

Als Valerie meer had geweten had ze dat heus wel gemeld hier. En ze gaat vast geen onzin verhalen op internet zetten (niet zelf verzonnen iig).

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 18:03

Er zullen best nu heel veel onzin verhalen komen en mensen die je bang willen maken et cetera. Enige wat je kan doen is hopen dat hij of zij jouw paard niet uit kiest.

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 19:00

xJennifx schreef:
Celine_Famke schreef:
Mmm ben benieuwd of dat de dader is, ben eigenlijk bang van niet. En de dader scheen niet de enige te zijn :( Maar hoop dat de dader zo snel mogelijk gepakt word en we weer rustig en zorgeloos kunnen zijn..

Hij lijkt heel onschuldig, misschien gewoon een paardenliefhebber!

Ehm, iemand met een touw in je wei...is nooit onschuldig, in +Amerika kun je doodgeschoten worden voor zoiets in sommige staten. Die man heeft niks te zoeken in een wei die niet van hem is, punt.
Ow en Marc Dutroux leek voor velen ook heel onschuldig, net als leraar Ronald Jansen.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:07

Speculeren en nog eens speculeren....we weten nog niets en alles en iedereen is ineens verdacht. Op klaarlichte dag zal de dader niet toeslaan, dat gebeurt in de nacht als iedereen slaapt. Dader is geraffineerd en slim, zal niet op klaarlichte dag met een halstertouwtje bij het land staan. Verdacht is zoiets misschien, maar heb daar mijn bedenkingen bij. Je kan niemand vertrouwen en daders blijken vaak iemand te zijn waar je het het minst van verwacht. We moeten scherp blijven en ons niet laten misleiden en ook zeker vrouwen niet uitsluiten!!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 08:28

Axel_Valerie schreef:

Maar jouw buren hadden toch ook iemand op t erf gezien die op de vlucht sloeg en daarbij wat spullen verloor? Is dat ook allemaal verzonnen dan?

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 08:46

Nee dat is niet verzonnen babootje. Of er zijn een jas en een plastic tas uit de grond gegroeid bij ons op het land. Wat ik zelf denk is dat de politie gewoon heel vreemd bezig is. Meer dan scherp opletten kunnen we niet doen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:08

Axel_Valerie schreef:
Nee dat is niet verzonnen babootje. Of er zijn een jas en een plastic tas uit de grond gegroeid bij ons op het land. Wat ik zelf denk is dat de politie gewoon heel vreemd bezig is. Meer dan scherp opletten kunnen we niet doen.

Raar allemaal ja. Mss kun je nog eens verifieren bij de politie of de informatie van Ginus wel klopt.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:12

ik denk dat het gewoon beter is ook voor valerie om gewoon af te wachten.... mocht politie iets te melden hebben of er nieuw nieuws is horen we dat vanzelf wel...

er achter aan bellen telkens heeft toch geen nut zelfs politie kan wel 100 verhalen vertellen.
al dan niet wat wel en niet klopt...laat t gewoon even rusten
al die paniek en hysterie is ook niet normaal gewoon afwachten op wat komen gaat.
als je t niet vertrouwd kan je altijd maatregelen nemen voor je eigen paard.

verder gewoon afwachten meer kunnen we niet doen
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 19-06-14 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:17

Ik wacht het ook rustig af verder. Ik kan niet meer doen. Heb alles gedaan wat ik nodig acht en ik heb gedaan wat de politie als tips gegeven heeft (qua beveiliging).

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:21

Hoe is het eigenlijk met die Twentse paardenbeul afgelopen? Die in 2005 is gepakt. Zit die eigenlijk nog vast? Het is natuurlijk alweer even geleden.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:27

Babootje schreef:
Hoe is het eigenlijk met die Twentse paardenbeul afgelopen? Die in 2005 is gepakt. Zit die eigenlijk nog vast? Het is natuurlijk alweer even geleden.

die heeft levens lang, die heeft na de mishandelingen ook iemand vermoord

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:31

Ah, ok gelukkig. Die man was een ex-TBS er meen ik me te herinneren. Ik neem aan dat ze ook die mensen eens tegen het licht houden. Ook eerdere verdachten van mishandelingen van dieren ( koeien, schapen e.d.) Het blijft mss niet beperkt tot alleen paarden. De Twentse paardenbeul mishandelde paarden maar ook schapen.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:01

Wat nu even in me op komt... Kermis mensen, reizen dis ook het hele land door of alleen een regio? Want in de winter waren de mishandelingen minder en in de winter is er ook nergens kermis toch?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 17:49

Ik geloof niet dat dit personen zijn die een bepaald rondtrekkend beroep hebben.
De dader[s] weten gewoon dat ze niet op een bepaalde plek of regio moeten blijven.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:31

gohya schreef:
Ik geloof niet dat dit personen zijn die een bepaald rondtrekkend beroep hebben.
De dader[s] weten gewoon dat ze niet op een bepaalde plek of regio moeten blijven.

Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant moet je er wel de tijd voor hebben NL af te reizen om geschikte locaties te verkennen en dan kom je toch al gauw op iemand die voor zijn beroep al veel reist.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:33

Maar het kan wel. Welk mens gaat er anders eerst dagen observeren en dan toeslaan? Het kan natuurlijk ook een gewoon iemand zijn maar je moet wel overal rekening mee houden aangezien we eigenlijk nog niks weten..