Maar even terug naar de feeststemming: zooooooo blij voor Gerco!! Gelukkig ga ik al zeker naar de WEG!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PercyLeen schreef:Welverdiende oude dag
London krijgt in Tubbergen vrijwel zeker gezelschap van vier oudgedienden uit Stal Eurocommerce. Oud-personeel besloot Geneve, Monaco, Montreal en Les Etoiles een welverdiende oude dag te gunnen op de BWG Stables. Les Etoiles is het paard waarmee de maandag dramatisch afgesloten successtory in Lochem ooit begon. Hij luistert niet voor niets naar de bijnaam ‘De Chef’.
Bron: http://www.hippischtwente.nl
Sky_As schreef:Superblij voor Gerco!!
Maar iemand het "rapport" van London gelezen
Kon hooguit nog 2 seizoenen mee in de topsport. Nou, laten het er 5 zijn....
Weet je hoeveel goede jonge paarden van een jaar of 7-8-9 je kunt kopen voor dat geld?
Al zou je een miljoen per paard neer tellen (en das heul veul), dan kun je dus 8 super goede paarden kopen. Dan zou de sport toch veel langer geholpen zijn dan zoveel geld voor 1 paard?
En ook Gerco zou dan meer geholpen zijn lijkt mij. Die is dan zeker dat hij een paar goede paarden heeft, en dan zal er van die 8 echt wel 1 heel blijven/goed genoeg zijn voor de Olympiade.
Maar het is wel supermooi om te horen wat mensen als Glock voor de sport overhebben/doen. Die mensen verdienen een lintje!
PercyLeen schreef:Welverdiende oude dag
London krijgt in Tubbergen vrijwel zeker gezelschap van vier oudgedienden uit Stal Eurocommerce. Oud-personeel besloot Geneve, Monaco, Montreal en Les Etoiles een welverdiende oude dag te gunnen op de BWG Stables. Les Etoiles is het paard waarmee de maandag dramatisch afgesloten successtory in Lochem ooit begon. Hij luistert niet voor niets naar de bijnaam ‘De Chef’.
Bron: http://www.hippischtwente.nl
Suelza schreef:[
Albert had op het verzoek of hij geprobeerd mocht worden gezegd dat iedereen hem mocht proberen, behalve Sharbatly en dat er vervolgens niemand kwam.
Triest voor Albert, dat is een feit. En ja... dat is het risico van paarden voor anderen rijden. Maar ach... Toen Totilas naar onze Duitse buren ging, werden er heuse vetes gevoerd, terwijl Edward er vele malen beter uitgekomen is als Albert. En nog steeds gunt de grote menigte Totilas geen Duits succes.
Ik gun Tobalio al het succes van de wereld, was zeker nieuwsgierig geweest naar zijn prestaties onder een andere ruiter. Het is alleen jammer dat hij nu juist deze treft.
Voor wat het waard is...
hyppolyte schreef:Ik vraag me af in hoeverre dat zogenaamde rapport ook daadwerkelijk betrouwbaar is, klinkt mij teveel als poging om eventuele kopers te ontmoedigen. Beest is 12, die moet nog wel even meekunnen hoor, zeker als ie getraind wordt voor de OS. Daarna brengt ie zijn geld ook wel weer op als dekhengst inderdaad.