Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friendly schreef:En in al die topics vind ik het niet slim. Dat je hoe dan ook je paard terug wil halen oke...maar als je denkt dat er weerstand op komt neem je een instantie mee die kan afdwingen dat je je paard echt mee kunt nemen zonder geweld.
daniekjuh schreef:Er is wel geschoten, ik woon in dat dorp en ons is uitleg gegeven door een agent. Er is een wapen getrokken en van 1 partij geschoten, niet over en weer, vandaar alleen gaten in het 'knokploeg busje'
Peanutbutter schreef:Het paard is in eigendom van Van Beelen.
Visser rijd het paard, en is geen eigenaar.
Cardy schreef:friendly schreef:En in al die topics vind ik het niet slim. Dat je hoe dan ook je paard terug wil halen oke...maar als je denkt dat er weerstand op komt neem je een instantie mee die kan afdwingen dat je je paard echt mee kunt nemen zonder geweld.
Nee slim is het zeker niet... Maar als je je paard terug wilt en je weet geen andere oplossing.. (ik praat het niet goed overigens, maar kan wel begrijpen waarom iemand het doet)
Cayenne schreef:Ik heb Tommie gisteravond voor mijn werk gesproken en hij zat nog in de auto onderweg naar huis. Hij was op wedstrijd toen het gebeurde.
Ik blijf erbij: aan ieder verhaal zitten 2 kanten. Moeilijk. Geweld lost echter niets op en dat vind ik in dit verhaal het ergste.
Roxxan schreef:Wat verschrikkelijk allemaal. Dit gun je natuurlijk niemand.
Ik lees net op rtlnieuws dat er ook een hennepkwekerij gevonden is?
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... aire-ruzie