Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

agerrits schreef:London, gaat nu steeds ietsjes om hoog. Of dat blijft zo licht klimmen, of er is er ééntje die wacht en op het laatst zijn veel ruim hogere bod gaat invoeren![]()
Deed zelf mee op Pennsylvania, ben afgehaakt inmiddels, boven de 5000,- veelste gek
Klopte mijn voorspelling aardig
Knakker schreef:Wat wilde je met Pennsylvania gaan doen als ik vragen mag?
agerrits schreef:besita schreef:in principe zou London inderdaad meer moeten opbrengen dan Paloubet ...met al de anderen gaat de teller met tonnen omhoog dus dat gaat nog niet zo snel richting vordering vrees ik ...
en je wil echt niet weten wat aan BVA en de curatoren hun handen gaat blijven zitten qua onkosten en commissies
Als je bied, komen de kosten eroverheen, dat is dus transparant, qua andere kosten is dit niet het geval.
Er komen ook spullen, vrachtwagens in de verkoop. Die paarden gaan totaal, echt meer opbrengen dan mogelijk gebruikelijk zal zijn. Dat gaat tegen elkaar op, Londen gaat voor veel meer dan 10 miljoen de laan uit. Berlin gaat boven een miljoen op brengen. Enkele andere paarden, komen ook royaal daarboven, ik zeg natuurlijk maar wat, maar het zal de schatting van opbrengsten overtreffen, dat weet ik zeker. Uniek, enkele topper zo op de veiling.
Gerbert1983 schreef:Zie zojuist pas de keuringsrapporten / adviezen.... Nou daar wordt je vrolijk van als je een paard hebt gekocht daar. Bijna alle paarden hebben wat zitten enkele bij die gezond verklaard zijn, de rest is versleten of staat binnen twee jaar in de wei....
Daarom zitten er geen keuringsrapporten bij zeker?