JA: Dujardin wint wereldbekerkwalificatie Kür *update*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:39

Anoniem schreef:
Sorry Air, fijn dat je het voor me op nam.
Je vindt mij misschien arrogant door mijn bovenstaande bericht maar vraag Bomba en Janine eens naar hun rij ervaring? Dan snap je wel waarom ik durf te beweren dat zij nog vrij onervaren zijn.

Zoals ik al eerder heb gezegd zegt rijervaring mij niet zoveel op het moment dat er dingen beweert worden die niet waar zijn :+
Je kan wel blijven opscheppen over jezelf, maar dan vergeet je geloof ik even dat je hier op bokt bent en dat mensen alleen je boktnaam zien en de dingen die je zegt. Het is dan nogal lachwekkend als je gaat beweren dat jij alles weet en kan en dat anderen, omdat ze het niet met je eens zijn, weinig rijervaring zouden hebben en onervaren zouden zijn :+ Terwijl je weinig van ze weet en daar dus niet over kan oordelen.

Janine1990

Re: JA: Dujardin wint wereldbekerkwalificatie Kür *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:41

LaPuchelle: Ik heb nooit zo zeer de behoefte om mijzelf online bekend te maken, en die behoefte heb ik sowieso niet naar onbekenden toe.

Maar oordeel vooral raak, heb ik geen problemen mee, zoals ik tersluiks al heb laten merken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:42

Air schreef:
Anoniem schreef:
Je vindt mij misschien arrogant door mijn bovenstaande bericht maar vraag Bomba en Janine eens naar hun rij ervaring? Dan snap je wel waarom ik durf te beweren dat zij nog vrij onervaren zijn.

Zoals ik al eerder heb gezegd zegt rijervaring mij niet zoveel op het moment dat er dingen beweert worden die niet waar zijn :+
Je kan wel blijven opscheppen over jezelf, maar dan vergeet je geloof ik even dat je hier op bokt bent en dat mensen alleen je boktnaam zien en de dingen die je zegt. Het is dan nogal lachwekkend als je gaat beweren dat jij alles weet en kan en dat anderen, omdat ze het niet met je eens zijn, weinig rijervaring zouden hebben en onervaren zouden zijn :+ Terwijl je weinig van ze weet en daar dus niet over kan oordelen.

Ik weet zeker niet alles, gelukkig niet. Maar ik weet wel wat meer dan de meeste hier op Bokt.
En aan de hand van wat ik lees van bepaalde users kan ik wel inschatten wat hun ervaring op rijgebied is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:43

Janine1990 schreef:
LaPuchelle: Ik heb nooit zo zeer de behoefte om mijzelf online bekend te maken, en die behoefte heb ik sowieso niet naar onbekenden toe.

Maar oordeel vooral raak, heb ik geen problemen mee, zoals ik tersluiks al heb laten merken.

Maar waarom oordeel jij dan wel over mij??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:45

Anoniem schreef:
Janine1990 schreef:

Maar waarom oordeel jij dan wel over mij??

Ik moet even terug lezen, maar ik kan me niet zo zeer herinneren dat ik over jou als persoon heb geoordeeld. Althans, niet met de bedoeling te oordelen.
Wel over je meningen, maar dat doe je meestal als je een discussie voert.

Overigens, zoals ik al zei, ik heb er geen problemen mee als je oordeelt over mij hoor.
Het zou natuurlijk heel hypocriet zijn als ik wel over jou mag oordelen, maar jou zou verbieden om over mij te oordelen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:52

Anoniem schreef:
Ik weet zeker niet alles, gelukkig niet. Maar ik weet wel wat meer dan de meeste hier op Bokt.
En aan de hand van wat ik lees van bepaalde users kan ik wel inschatten wat hun ervaring op rijgebied is.

Misschien moet je dan eens iets beter je best doen op je eigen geloofwaardigheid voordat je jezelf boven anderen zet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:01

Ik zet mij helemaal niet boven anderen. Alleen wordt ik hier steeds voor leugenaar uitgemaakt, niet precies in die bewoording maar toch.......
Ik geef altijd uitgebreid uitleg als er iets aan mij gevraagd wordt en vraag mij af wat ik nog meer moet doen om geloofwaardig te zijn in jouw ogen. Jammer dat je twijfelt aan mijn kennis en ervaring, volgens mij ben ik toch duidelijk genoeg in mijn motivatie hier op bokt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:03

Ik denk dat je eerst de Wereldbeker moet winnen, Gast5428.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:06

_San87_ schreef:

Haha, nou dat gaat nooit gebeuren hoor. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:08

Anoniem schreef:
_San87_ schreef:

Haha, nou dat gaat nooit gebeuren hoor. :D

Zeg maar dag tegen je geloofwaardigheid ;(.

:D.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:08

Misschien beweringen doen die niet lijnrecht tegenover alle beelden en informatie staan? ;)
Oh, en zelfkennis kan ook weinig kwaad hoor.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:13

_San87_ schreef:

Geloofwaardigheid heeft niets te maken met een beker of niet hoor :)
Maar ik vind het wel knap dat jij iemand gelooft die dingen beweert zonder enige vorm van bewijs of overeenkomst in de beelden die te zien zijn :D

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:55

Anoniem schreef:
Inderdaad Bomba, er zijn (op Bokt) zoveel ruiters die denken dat ze al heel veel weten terwijl ze of een verzorgpaard hebben of nog niet verder dan het L hebben gereden.
Op zich geen schande, destijds toen ik nog een heel stuk jonger was dacht ik ook al veel te weten.
Naarmate je zelf verder in de sport komt en ouder wordt en je er ook nog eens je werk van hebt gemaakt krijg je meer en meer kennis en ervaring. En als ik voor mezelf mag spreken, ik kom ook nog eens op veel plekken.
Maar blijkbaar mag je op bokt niet boven het maaiveld uitsteken want als je (net als ik) een opmerking maakt die de bokkers te negatief vinden over hun idoolen, dan wordt je er op aangesproken zoals Janine dat nu doet.
Tja, jammer dat ze niet open staat voor kennis van anderen.

Dit is dus precies hoe je reageert op deze topics; alsof je ervan overtuigd bent dat jij het beter weet. Je geeft aan dat Charlotte met slof rijdt, dat Anky waarschijnlijk niet genoeg aandacht besteedt aan de stap en dat jij een andere mening hebt omdat je er meer verstand van hebt, en dat Bokkers dat niet inzien omdat zij niet de ervaring en kennis hebben die jij wel hebt.

Ik ben opgevoed met het idee om wel in jezelf te geloven, maar om zeker nooit naast je schoenen te lopen. Maar waar baseer je op dat jij meer kennis en ervaring hebt? Ken je Janine? Heb je haar wel eens zien rijden? Ken je mij? Heb je mij wel eens zien rijden?

Beoordeel nooit iemand die je niet kent, want jij mag dan wel in het openbaar roepen dat je zoveel kennis en ervaring hebt, misschien zit hier wel ergens iemand tussen die de volgende Anky of Charlotte is, maar die dat liever voor zich houdt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:02

Zucht, leer eens lezen Bomba.
Ik schrijf met enige regelmaat dat ik DENK, VIND of WAARSCHIJNLIJK is of ik VERONDERSTEL.
En natuurlijk zijn er dingen die ik wel zeker weet of heb gezien en die schrijf ik met ik WEET of ik ZAG
Dus als je goed had gelezen dan beoordeel ik niemand die ik niet ken of waar ik het niet zeker van weet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:04

Anoniem schreef:
Ik schrijf met enige regelmaat dat ik DENK, VIND of WAARSCHIJNLIJK is of ik VERONDERSTEL.
En natuurlijk zijn er dingen die ik wel zeker weet of heb gezien en die schrijf ik met ik WEET of ik ZAG
Dus als je goed had gelezen dan beoordeel ik niemand die ik niet ken of waar ik het niet zeker van weet.

Anoniem schreef:

Volgens mij ben je anders vrij zeker van je zaak...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:05

Janine, jij had een vraag voor mij over de stap van Bonfire. Daar heb ik naar eer en geweten antwoord op gegeven. Wat wil je nu nog van mij?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:07

Anoniem schreef:
Janine, jij had een vraag voor mij over de stap van Bonfire. Daar heb ik naar eer en geweten antwoord op gegeven. Wat wil je nu nog van mij?

Dit gaat toch helemaal niet meer over de stap van Bonfire?

Zoals ik zei, ik vind het niet erg om oordelen over mezelf te lezen. Vind het juist wel geinig, leuk vermaak voor in m'n vrije uurtjes.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik er niet op mag reageren. :)

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:08

Anoniem schreef:

Jij, ik en heel Bokt wat hier meeleest weet heel goed wat je bedoeld. Ik snap nu overigens niet de link tussen beide dik gedrukte zinnen.

Anoniem schreef:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:13

Janine1990 schreef:
Anoniem schreef:

Dit gaat toch helemaal niet meer over de stap van Bonfire?

Zoals ik zei, ik vind het niet erg om oordelen over mezelf te lezen. Vind het juist wel geinig, leuk vermaak voor in m'n vrije uurtjes.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik er niet op mag reageren. :)

Oké, offtopic dus. Daar houdt het voor mij op.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 05:35

Air schreef:
_San87_ schreef:

Geloofwaardigheid heeft niets te maken met een beker of niet hoor :)
Maar ik vind het wel knap dat jij iemand gelooft die dingen beweert zonder enige vorm van bewijs of overeenkomst in de beelden die te zien zijn :D

Ik mis even het deel waar ik zeg dat ik Gast5428 geloof in alles wat ze zegt?

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 08:16

@Gast5428: en hoeveel ervaring heb jij dan? Welk niveau rij jij? En wat kun je over mij afleiden uit mijn berichten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:07

Aangezien het behoorlijk offtopic is krijg je een PB.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:29

Nou ja, zo off topic nou ook weer niet. Je stelt zelf steeds in dit topic dat je op basis van de posts van andere wel kan inschatten hoeveel ervaring ze hebben.

Citaat:
Alleen is het ook wel goed om kritisch te blijven. Hier op Bokt lopen er veel ja-knikkers die niet weten hoe het zit en wat gewenst is in de dressuur. En juist diegenen die wel willen leren hoop ik iets bij te kunnen brengen.

En van jezelfd zeg je dat je mensen op bokt wel iets kan leren. Dan is het niet raar dat er gevraagd wordt waar je dat op baseert dat je anderen iets kan leren.

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:26

Wat een consternatie allemaal. En dat over een verkeerd beoordeelde niet bestaande valse knik.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:47

Bomba schreef:
Anoniem schreef:

Jij, ik en heel Bokt wat hier meeleest weet heel goed wat je bedoeld. Ik snap nu overigens niet de link tussen beide dik gedrukte zinnen.

Anoniem schreef:

Gast5428, kan ik nog een toelichting krijgen wat betreft deze twee quotes van jou?