IHN schreef:annibel schreef:Heeel erg dit..
Het lijkt me ook naar voor bijvoorbeeld de mensen die er altijd kwamen en de eigenaren, echt allés staat erop. Snap wel dat dit altijd zo gaat, maar zelfs de kopjes en servies uit de kasten!
Zouden de paarden die niet opgehaald worden gewoon geslacht worden? Denk sowieso dat dit voor sommige beter is.. Maar dan wel netjes in eigen land, en niet nog voor wat meer geld op transport naar het buitenland.
en ja..het is zeker naar...maar vergeet niet dat deze mensen er zelf voor hebben gekozen de regels te overtreden. dan weet je dat dit de consequenties kunnen zijn. Neemt niet weg dat mijn maag zich ook omdraait, hoor. Dit wens je niemand toe. En zoals ik begrepen heb, zijn ze altijd goed geweest voor hun cliënten en is de Belastingdienst ('s lands grootste dieven) de grootste schuldeiser.
Deze mensen hebben gefraudeerd met publiek geld, geld wat ingehouden wordt op jouw loon en wat bedoeld is om zorg mee te verlenen aan de kwetsbaren. Dat geld is gebruikt om sportpaarden mee te kopen.
Sorry hoor, maar met mensen die willens en wetens op deze manier frauderen heb ik totaal geen medelijden. En ik verbaas me over deze reactie.