Mistymuis schreef:goldenarrow schreef:En nu wegwezen met die kerstbal xDhahah iddd, wij willen paarden zienkerstballen kan ik ook in de winkel kopen XDVoor een stuk minder geld ook nog haha.
naomi_g1998 schreef:Zei die nou dat het paard dezelfde kleur was als het haar van zijn vriendin? Hahaha nee. Favoriete kleur van zijn vriendin xD
Bon_ita schreef:naomi_g1998 schreef:Zei die nou dat het paard dezelfde kleur was als het haar van zijn vriendin? Hahaha nee. Favoriete kleur van zijn vriendin xDOo
Mistymuis schreef:het valt me op dat deze man wel zelf heel druk ispaard doet niet veel ofzo XDvalt me op dat hij continue aan het trekken is aan de teugels. paard deed heel braaf
naomi_g1998 schreef:Volgens mij denken ze dat paarden door die rukken minder snel gaan lopen nou dan hebben we wat nieuws geleerd
Ketaki schreef:naomi_g1998 schreef:Volgens mij denken ze dat paarden door die rukken minder snel gaan lopen nou dan hebben we wat nieuws geleerd Niet vergeten ook voor het paard te gaan rennen!
Vliendertje schreef:Jammer dat Elcapone zijn benen haast breekt aan de kerstversiering Ach kan hij met korting de deur uit
goldenarrow schreef:Wow, in 1 keer naar 60.000 heel apart de onervaren paarden leveren volgensmij veel meet op dan diegene metal meer ervaringnu al op 120.000