Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fishie55 schreef:al gehoord dat Sun en Navajo terug zijn
xDenies schreef:Ik dacht, en daar lijkt het heel erg op - rijd er elke dag langs dusja kan er niets aan doen. Dat ze op het 'weiland' aan de dijk staan, dus eigenlijk tegenover hun oude stalletje.
Maar dat weet ik niet zeker, dus ga ik verder ook niets over zeggen
noellee schreef:xDenies schreef:Ik dacht, en daar lijkt het heel erg op - rijd er elke dag langs dusja kan er niets aan doen. Dat ze op het 'weiland' aan de dijk staan, dus eigenlijk tegenover hun oude stalletje.
Maar dat weet ik niet zeker, dus ga ik verder ook niets over zeggen
Dat weiland aan de dijk is niet van hun, maar van een 'hobbyhandelaar'.
(Als we het over hetzelfde stukje gras hebben)
miss_lizje schreef:Van hore zeggen staat ze nu in belgie
fishie55 schreef:miss_lizje schreef:Van hore zeggen staat ze nu in belgie
van wat ik begrijp gaat alles op dit forum over "van horen zeggen" maakt niet uit gelukkig komen a.s. de rest van alle pony's terug en kan iedereen vertellen op een prachtige locatie met mooie stallen dus speculeer maar door het komt allemaal goed.
dat kan ik jullie beloven,
.
yvonnedv schreef:[ Afbeelding ]
wenny schreef:Ik heb geen idee of ze zelf nog in rotjeknor woont en of de DB in België op de hoogte is
wenny schreef:Klopt ik heb met die mensen gepraat ze hebben het gekocht voor hun 3 paarden en hebben er wat moois van gemaakt.
Na een hoop gezeik met jolanda uiteraard, over sleutels ect..
Jolanda is idd naar belgie met der paarden.. maar of dat een mooie locatie is valt nog te bezien.
Zij kan niks moois betalen dus zal wel net zo'n bagger troep zijn en anders maakt zij dat er zelf wel van!
En wordt ze er weer afgetrapt wegens troep maken en huurschuld zal ook niet de eerste keer zijn natuurlijk.
..ach ja je zou maar zo willen leven en je dieren een slecht leven gunnen gadver! wat een eng mens!