Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSlvna schreef:XEefjuhX schreef:Keb net opgezocht wat Rendac is. (ik wist het niet)
Blegh, als je het leest...
Net alsof het grootvuil wordt opgehaald ofzo...
Wat moet je dan doen, een stoet richting begraafplaats organiseren?
XEefjuhX schreef:xSlvna schreef:Wat moet je dan doen, een stoet richting begraafplaats organiseren?
Zou wel leuk zijn, al denk ik dat het voor het paard niet heel veel uitmaakt.
Maar als je toch met respecht afscheid wilt neme, denk ik in een urn doen
of begraven. (dierenbegraafplaats heeft ook paarden?)
rosaprinces schreef:Ach, in het Colosseum zijn, naar schatting, zo'n 5000 dieren gestorven in dier-dier gevechten of dier-mens gevechten. Dus of "mensen van tegenwoordig" zoveel erger zijn dan vroeger...gadverdamme mensen van tegenwoordig.....
(haha ben zelf ook vega)
guusje1998 schreef:Nou, ik vind dit maar raar. Kunst hea, dus dan kun je ook gewoon een dode kat aan een draadje hangen, is dat ook kunst?? Het lijkt er ook niet echt of er bij nagedacht is.....
Nutter schreef:guusje1998 schreef:Nou, ik vind dit maar raar. Kunst hea, dus dan kun je ook gewoon een dode kat aan een draadje hangen, is dat ook kunst?? Het lijkt er ook niet echt of er bij nagedacht is.....
Tuurlijk is dat kunst...
Kat speelt met bolletje wol.
Ontspanning.
Nu speelt bolletje wol met de kat.
De ultieme ontspanning: de dood.
Leffroi schreef:Nessah schreef:Ik ben toen naar de tentoonstelling geweest van Body heette het geloof ik.. Mensen lichamen opgezet. ook enkele dieren waren er te zien ( en ja, ook een paard).
Waarom? Omdat ik het boeiend vond, hoe alle spieren er nou werkelijk uitzien van binnen etc.
Ik snap die hele ophef niet.. Dier is er niet speciaal voor geslacht.
Waarom dan geen ophef voor je stukje biefstuk? Dat is toch ook dood dier? En zelfs speciaal er voor geslacht.. Of komt dat omdat het niet herkenbaar is en dit wel? Beeeetje hypocriet als je het aan mij vraagt.
Ik kan dit niet persé kunst noemen, maar ik zou me er ook niet druk om kunnen maken.
Hypocriet? Rare vergelijking. Vlees wordt doorgaans niet als kunstwerk gezien, maar als levensbehoefte.
Citaat:Hypocriet? Rare vergelijking. Vlees wordt doorgaans niet als kunstwerk gezien, maar als levensbehoefte.
Nutter schreef:Opeten heeft nog nut.
Met een dode ga je met respect om.
Je ziet de knuffel-coefficient hier duidelijk: als het ratten of vleermuizen waren waren de reacties heul anders.
Maar velen hier zien paarden bijna als de gelijke van de mens.
Zelfs bij honden / katten waren de reacties heftig geworden.