_lautje_ schreef:Laatste nieuws is dat de paarden nu met een trailer naar een stal worden vervoerd!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lautje_ schreef:Laatste nieuws is dat de paarden nu met een trailer naar een stal worden vervoerd!!
Britt schreef:Er zijn wel een paar bokkers die in Frankrijk wonen meen ik, oa Geerke. Maar ik heb absoluut geen idee of dit in de buurt is..
Marley schreef:Wat fijn om te zien dat ze weer aan het rijden zijn!
en jury dat is wel erg van een mug een olifant maken......

__PSM__ schreef:Niks niet moeilijk doen..._lautje_ schreef:Laatste nieuws is dat de paarden nu met een trailer naar een stal worden vervoerd!!
bethje31 schreef:Dit soort weer en situaties kun je niet altijd voorspellen......zeker op de autoroute verwacht je dat het wel begaanbaar blijft en dat is ook echt meestal wel zo...dit is gewoon een vervelende samenloop van omstandigheden...
Ook is niet alsof je met 4 paarden even onderweg kunt inchecken in het Holiday Inn....
Jett_ schreef:Waarom moet Bokt altijd moeilijk doen en vallen over bepaalde genoemde zaken??!! Wat een gemekker weer!
Belangrijkste lijkt me dat Merel met paarden en andere 2 personen weer onderweg is!
)
zaterdag hadden ze nog 33 ° nu 1.5 meter sneeuw