Echt ontzettend naar zulke lange onzekerheid..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yvonnedv schreef:tugce schreef:. Er was ook iets dat ze haar in een stoel gingen zetten en dan iets met pijnprikkels gingen doen zodat ze wakker zou worden maar dat weet ik niet 100% zeker of het waar is
Bij mijn weten is dat een gangbare procedure bij comapatienten
tugce schreef:Hai, ik weet dat ze weer zelf kan ademen, ze zelf haar lichaam op een normaal temperatuur kan houden en ze beweegt af en toe. Er was ook iets dat ze haar in een stoel gingen zetten en dan iets met pijnprikkels gingen doen zodat ze wakker zou worden maar dat weet ik niet 100% zeker of het waar is
Suzanne_k schreef:tugce schreef:Hai, ik weet dat ze weer zelf kan ademen, ze zelf haar lichaam op een normaal temperatuur kan houden en ze beweegt af en toe. Er was ook iets dat ze haar in een stoel gingen zetten en dan iets met pijnprikkels gingen doen zodat ze wakker zou worden maar dat weet ik niet 100% zeker of het waar is
Klopt, ze ademt zelfstandig en ze beweegt, hoest en gaapt. Ze hebben haar inderdaad in een rolstoel gezet en door het ziekenhuis gereden om haar zoveel mogelijk prikkels waar te laten nemen in de hoop dat ze daar wakker van wordt.

sanurie schreef:**UPDATE**
Dit bericht staat net op mijn facebook. Meisje kent haar en is bij haar geweest!
Hier onder het berichtje wat op facebook staat!
Vandaag naar (naam) geweest! Ging echt super! Ze kon dr ogen een klein beetje open doen als je het vroeg en ze kneep in je hand als je het vroeg! Maar ze is nog niet uit dr coma...
tugce schreef:sanurie schreef:**UPDATE**
Dit bericht staat net op mijn facebook. Meisje kent haar en is bij haar geweest!
Vandaag naar (naam) geweest! Ging echt super! Ze kon dr ogen een klein beetje open doen als je het vroeg en ze kneep in je hand als je het vroeg! Maar ze is nog niet uit dr coma...
Ik ken volgens mij het meisje die je bedoelt! Eindigt haar naam op: one
tugce schreef:sanurie schreef:**UPDATE**
Ik ken volgens mij het meisje die je bedoelt! Eindigt haar naam op: one