Wat vreselijk! Heel veel sterkte aan haar vriend, familie en vrienden.
Tosadog
Geplaatst: 02-12-12 09:52
fanci_mike schreef:
Heel veel sterkte iedereen die haar liefhad en kende. Het wordt een mooi boeket daarboven, maar het zou fijner zijn als we hier ook nog prachtige bloemen over mogen houden...
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Heel veel sterkte voor familie en vrienden!
Woorden schieten tekort.. Ik kan niet anders dan mijn voorgangers volgen en bij deze iedereen heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke periode..
Heel veel sterkte voor alle familie, vrienden, paarden. Wat een ongelooflijk nieuws, zo jong, zo in de bloei van haar leven.... Wat een gemis....
Lieset23
Geplaatst: 02-12-12 10:28
fanci_mike schreef:
Heel veel sterkte iedereen die haar liefhad en kende. Het wordt een mooi boeket daarboven, maar het zou fijner zijn als we hier ook nog prachtige bloemen over mogen houden...
Helemaal mee eens. Alweer...
Veel sterkte voor haar vriend, familie en vrienden. Bah, zo waardeloos.
Ontzettend droevig en oneerlijk. Ik heb er geen woorden voor.
Talsha
Geplaatst: 02-12-12 10:57
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!
Wat een vreselijk nieuws...
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 02-12-12 10:58
Wat is het leven soms oneerlijk. Veel te jong, veel te snel. Ik kende Marieke totaal niet, maar toch heb ik met de herinneringen van haar mede-bokkers in dit topic geprobeerd een paar mooie woorden voor haar neer te zetten. Gewoon... omdat het me ontzettend raakt. De eerste letters vormen haar naam... Veel sterkte voor haar vriend en familie en voor iedereen die haar lief heeft
Midden in het leven, een mooie jonge vrouw Actief en gedreven, de Gelderse paarden trouw Raad en daad voor een ieder die dat vroeg In jouw warme hart was ruimte genoeg Esprit, de clinics, zo veel plannen, zo vol vuur Kwam er plots een eind aan jouw aardse avontuur Een onbekend persoon, en toch treur ik... om jou
tjady
Geplaatst: 02-12-12 10:59
Intens verdrietig. Wat verschrikkelijk, veel te jong volop in het leven. Veel sterkte voor ieder die haar lief heeft. Marieke rust zacht.