Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan iedereen die haar "kende" en haar familie om aan dit grote verlies een plekje te geven.. Geschokt en sprakeloos.... Rust zacht SG
Vanmorgenvroeg las ik dit bericht en ik kreeg gelijk een brok in mijn keel, wat een verschrikkelijk bericht. Ontzettend veel sterkte voor iedereen die haar heeft gekend. Wat fijn dat sommige personen van Bokt haar zo hebben kunnen helpen.
TurboTinker
Geplaatst: 20-11-12 09:20
Heel veel sterkte voor de nabestaanden
Knakker
Geplaatst: 20-11-12 09:20
oh nee.. wat een naar bericht zo op de vroege ochtend. Voor haar is het beter, maar sterkte aan alle betrokkenen!
MontyRulezz
Geplaatst: 20-11-12 09:22
Ik kende haar niet, noch heb ik haar topic gelezen, maar ik zit hier met een grote brok in mijn keel te lezen. Wat verschrikkelijk dat zo'n jong persoon heeft moeten gaan! Als ik de reacties lees begrijp ik dat een geweldig lief, krachtig en verschrikkelijk dappere vrouw is overleden. Een groot verlies voor iedereen die haar gekend heeft... Heel veel sterkte en kracht voor iedereen die haar gekend heeft!
Rust zacht. En heel veel sterkte voor de na bestaande.
jokari
Geplaatst: 20-11-12 09:47
Ik heb het afgelopen uur alleen maar gelezen in haar topics... Zit met tranen in de ogen, terwijl ik haar nooit gekend heb... Ik hoop dat ze nu samen met haar mooie pluis mag genieten van de rust en het pijnvrij zijn.
Lieve familie en vrienden, bokkers die haar volgden, heel veel sterkte allemaal.
Tosadog
Jeetje dat ik dit topic nu pas zie; indrukwekkend..dit is een heel bijzonder mens. Heel veel sterkte aan familie en vrienden!
joyca
heel veel sterkte voor iedereen die haar lief hebben. het is oneerlijk waarom jonge mensen dit moeten mee maken, en moeten verliezen,
hopelijk kunnen de nabestaande het op den duur een plekje geven.
Lusitano
Geplaatst: 20-11-12 09:49
heel veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden. Gone but not forgotten....