Laura01234 schreef:Deze sprong hem anders dan de vorigen!niet hoor [/quote]Ik bedoel de hindernis na de rode brievenbussen/telefooncellen .
Ik snap nog steeds niet dat ze geen dak boven het stadion hebben gedaan..Londen heeft ongeveer de regen uitgevonden
Gini schreef:Ik denk dat die harde regen de prestaties niet ten goede komt. nee indd, maar als wij moeten is het droog
Al die Nederlandse paardennamen, jammer dat ik de commentator slecht versta. Lijkt me best grappig om hem te horen struikelen over al die namen.
01San schreef:Gini schreef:Ik denk dat die harde regen de prestaties niet ten goede komt. Dat denk ik ookIdd dat denk ik ook
01San schreef:Je hoort de regen op de streamStraks krijgen we van diezelfde taferelen als in Sidney, toen was het ook één grote modderbende. Hoewel de bodem toen volgens mij wel anders was...
Lizzyy schreef:Ik snap nog steeds niet dat ze geen dak boven het stadion hebben gedaan..Londen heeft ongeveer de regen uitgevonden jaaa
Boompje1985 schreef:ja straks stroomt de waterbak over!haha dat maakt toch nie veel uit, dan komt het toch terecht in de bodem!
cindy1000 schreef:Gini schreef:Ik denk dat die harde regen de prestaties niet ten goede komt. nee indd, maar als wij moeten is het droog Hopen we
01San schreef:Lizzyy schreef:Ik snap nog steeds niet dat ze geen dak boven het stadion hebben gedaan..Londen heeft ongeveer de regen uitgevonden jaaa
Lizzyy schreef:Londen heeft ongeveer de regen uitgevonden Complot! Die Britse ruiters zijn die regen gewend.
01San schreef:Gini schreef:Ik denk dat die harde regen de prestaties niet ten goede komt. Dat denk ik ookMoet geen verschil maken.. Paarden moeten zich niet afleiden door zoiets kleins als regen..
Rinske schreef:01San schreef:Je hoort de regen op de streamEn Cayenne zei dat het nog wel zo'n lekker weer zou worden vandaag .Lekker weer voor de plantjes ja
cindy1000 schreef:Gini schreef:Ik denk dat die harde regen de prestaties niet ten goede komt. nee indd, maar als wij moeten is het droog
Lizzyy schreef:Moet geen verschil maken.. Paarden moeten zich niet afleiden door wat dan ookMaar het zicht wordt bemoeilijkt, en de spieren koelen flink af. Heeft weinig met laten afleiden te maken.
Lizzyy schreef:Gelukkig 'kennen' de Nederlanders de parcoursbouwer en hebben ze al geoefend op deze stijl van hindernissen Ja alleen de tijd zal nog wel moeilijk te halen zijn, ook voor sommige NLers, gas erop dus
wonder007 schreef:Weet er iemand of de belgen al geweest zijn?Kijk even op de startlijst.Staat op de voorpagina