Ulaney schreef:Ik wil zoooo graag kijken maar ben nog aan t werk . Ben heel benieuwd, ik duim in ieder geval wel!!Ik kon gister ook op me iPhone kijken.
michelle___ schreef:Zo te zien gaan ze het niet zo lang droog houden.. Aan de lucht te zien..nee arme ruiters
cindy1000 schreef:michelle___ schreef:Zo te zien gaan ze het niet zo lang droog houden.. Aan de lucht te zien..nee arme ruiters Nou balen hoor!Hopelijk niet bij de PRE, Fuego. Die is daar niet voor gemaakt.
michelle___ schreef:Zo te zien gaan ze het niet zo lang droog houden.. Aan de lucht te zien..Nee nee positief blijven, het blijft gewoon mooi weer!
Is wel zielig regen maar heb toen totilas met gal in rotterdam gezien tijdens een hoos bui! het had ook wel iets toen
zo snel nog een bezoekje aan toilet, flesje water ook nog gevuld, boterham in de buurt laat maar komen
Herfstwind schreef:michelle___ schreef:Zo te zien gaan ze het niet zo lang droog houden.. Aan de lucht te zien..Nee nee positief blijven, het blijft gewoon mooi weer! *draait duimen*
Kunnen ze dit niet wat vaker doen, heerlijk zo lekker met thee achter de laptop naar de paarden kijken...
michelle___ schreef:cindy1000 schreef:Zo te zien gaan ze het niet zo lang droog houden.. Aan de lucht te zien..nee arme ruiters Nou balen hoor!Hopelijk niet bij de PRE, Fuego. Die is daar niet voor gemaakt. hahaha nee daar moet het zonnetje schijnen Ahhhh rotpiep