Aken:Schoots in opspraak vanwege manier van losrijden*update

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 15:33

Moderatoropmerking:
Hierbij nogmaals het dringende verzoek om met respect voor je medegebruiker en met argumenten op de inhoud van een bericht te reageren en niet op de persoon.
Tevens nogmaals het verzoek om te stoppen met de off topic discussie.

Zanora1

Re: Aken: Lotje Schoots in opspraak vanwege manier van losrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:00

Blablabla, het gaat er mij niet om of die met zn kop tussen zn knieen loopt of wat dan ook.. Het gaat mij er om dat Lotje in een negatief daglicht word gezet.. en dat absoluut niet terrecht is. Maargoed dat is MIJN mening.

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:15

Wat zijn sommige mensen toch volhardend in negativiteit! Reprimande? Volgens mij is er een waarschuwing gegeven dat ze mogelijk over de toegestane tijds duur van een los rijd oefening ging.

Willem47

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:16

Wat raar dat er zowel in de hoefslag, op de televisie als nog wat bladen dit artikel is gepubliceerd en de familie schoots zegt dat het niet waar is.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:17

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:21

macht van internet, als ik vandaag op twitter zet dat Jan Smit is overleden, grote kans dat dit wordt overgenomen zonder dat iemand op idee komt om te verifiëren.

DRESSAGEFAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:25

Na het oorspronkelijke WDR-bericht, zijn er toch nieuwssites welke de bronnen verder hebben gecheckt (navraag bij andere stewards, zoals dhr. Van Daele welke de waarschuwing bevestigd hebben) en dus niet klakkeloos de berichtgeving van WDR hebben overgenomen.
Wel is er geen gele kaart gegeven, en dus staat de waarschuwing waarschijnlijk niet op papier, misschien dat de fam. Schoots dit bedoelt?
Of de gegeven waarschuwing al dan niet terecht was, daar gaat het mij niet over, dat is een andere discussie.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:37

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:46

Maar is het ontvangen van zo,n waarschuwing reden genoeg om iemand in kwaad dag licht te zetten? Ik zeg ook niet dat ze niet is aangesproken door de steward, want dat is ze wel dit zegt ze zelf ook! Maar het was geen reprimande of officieel waarschuwing. En dat is wel wat er in dit Topic van wordt gemaakt. Komt bij dat de manier van los rijden die er gebruikt werd niet verboden is, maar aan banden is gelegd, dus Lotje was niet aan het inrijden op een verboden manier, maar de steward wees haar erop dat ze aan de toegestane tijds limiet zat!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:53

tteettt schreef:
Maar is het ontvangen van zo,n waarschuwing reden genoeg om iemand in kwaad dag licht te zetten?

Daar heb je voor jouw een punt.

SchootsSr schreef:
Graag wil ik even reageren op de veronderstellingen . Het is ons evenals alle aanwezige Nederlandse officials onbekend dat Lotje een berisping/waarschuwing in Aken heeft gekregen. Sterker Lotje heeft nog nimmer een officiele berisping gehad .Met vriendelijke groet,
Dhr. G.J. Schoots.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 18:51

ceasario schreef:
Zanora1 schreef:
.. Het gaat mij er om dat Lotje in een negatief daglicht word gezet.. en dat absoluut niet terrecht is. Maargoed dat is MIJN mening.

WM Verden: Blut am Stiefel - Lotje Schoots disqualifiziert

http://www.st-georg.de/news/detail.php? ... ectID=8072

dat komt vast omdat ze zo zachtaardig met haar paard omgaat.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:16

geerke schreef:

En dit bedoel ik dus dat het niet de eerste keer is dat ze in opspraak is geweest.
Zie mijn eerste post.
Maar goed ik zal wel weer Lotje in het kwaaddaglicht willen zetten.

Yvette10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:32

Lotje Schoots heeft wel degelijk een Reprimande gehad van de Steward tijdens het losrijden op het voorterrein in Aken.
De steward heeft nadien voor de camera een verklaring gegeven en de tv opnames zijn het bewijsmateriaal.
Ook Dagblad de Hoefslag vermeld online over Lotje Schoots en de wijze waarop ze aan het losrijden was op het voorterrein wat de schoonheidsprijs niet verdient en geen goed voorbeeld is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:49

Laten we dit zeggen, het lijkt op dikke rookwolken en dan zonder vuur. Laten we hopen dat het volgend topic dat over Lotje Schoots gestart wordt over succes zal gaan en niet over (vermeende) mishandeling c.q verwondigen of (al dan niet ontvangen) reprimandes.
Case closed als je het mij vraagt.

Zanora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 06:58

ceasario schreef:
Zanora1 schreef:
.. Het gaat mij er om dat Lotje in een negatief daglicht word gezet.. en dat absoluut niet terrecht is. Maargoed dat is MIJN mening.

het gaat toch om NU? Nu vind ik het niet terrecht? We hebben het hier toch niet over 'iets' wat in 2010 is gezegd

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 07:47

Afgelopen weekend is Lotje kringkampioen geworden met Equitop Athene in het ZZ licht.

Zanora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:14

inderdaad @PKfoto waarmee ze bewijst dat ze wel degelijk goed bezig is..

cjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:52

PKfoto schreef:
Afgelopen weekend is Lotje kringkampioen geworden met Equitop Athene in het ZZ licht.

Zanora1 schreef:
inderdaad @PKfoto waarmee ze bewijst dat ze wel degelijk goed bezig is..

Dat zijn volgens mij 2 totaal verschillende dingen.
Binnen de hekjes loopt het paard mooi, en krijgen ze veel punten. Dat is iets anders dan dat men ook goed bezig is met dierenwelzijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:22

Kom op zeg, kampioen van Noord-Holland kring Centraal :?. Sinds wanneer maak je daar indruk mee?

De sponsornaam komt in elk geval langs, daar houden sponsors van.

Zanora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:00

want lovely? Jij werd kampioen?

Zanora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:41

Niet dat dit topic erover gaat.. maar je 't is nu wel duidelijk dat je Lotje vreselijk vind.

En de sponornaam? Spronsoren zijn blij met postieve publiciteit niet met deze negatieve
Laatst bijgewerkt door Zanora1 op 12-07-12 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:41

Toen ik nog kampioenschappen reed bestonden die kringen nog niet. Maar kom op zeg, je ziet toch zelf het verschil wel tussen Aken en Wormerveer??

Zanora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:45

Natuurlijk zie ik dat verschil.. Ik begrijp alleen niet waar jij zo goed naar toe wilt. Alles wat over Lotje word gezegd kraak je af. En wat ik al zei, je vind er duidelijk niks.

Het gaat er hier om dat mensen hier beweren dat lotje een officele waarschuwing heeft gehad, wat niet zo is.
En dat ze haar paar mishandeld, waar IK het absoluut niet mee eens ben.. ik heb veeeeel ergere dingen gezien. En op dit filmpje is alles behalve mishandeling

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:46

Het 1e is heel erg knap, 2e is knap! Het gros van ruiters doen het haar niet na ;)

Waarom staan de beste stuurlui (zonder vaarbewijs) toch altijd aan wal :roll:

Bah altijd dat negatieve gedoe op Bokt :r sommige kicken er ook echt op om te blijven rellen, zeuren, zagen en klagen :O

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:52

Het gaat vaak deze kant op hier op bokt. Het gaat erom dat Lotje al dan niet op een bepaalde manier heeft gehandeld. Misschien is het beter eerlijk naar de zaak te kijken om erachter te komen wat er daadwerkelijk is gebeurd. En als dat duidelijk is, kan iedereen een eigen mening over Lotje vormen, waarbij iedereen elkanders mening accepteert.
Het gaat over Lotje en losrijden, en het ontaardt om de één of andere reden in elkaar met modder bekogelen.

Hou daarmee op en hou het gezellig.