MariekeS_ schreef:Die arme Rath, jongen kan het ook nooit van z'n leven meer goed doen
In de ogen van velen niet nee, maar dat zal ook hij wel weten. En dat wist hij ook toen hij hieraan begon
MariekeS_ schreef:Alle media aast op negatief nieuws over hem.
NATUURLIJK staan ze bij de losrijring om ieder foutje vast te leggen!!
Van iedere ruiter kan je wel zo'n rapportage maken met negatieve foto's.
Er zullen vast en zeker genoeg momenten zijn geweest dat Toot gewoon wél netjes met lucht gereden wordt, maar nee, natuurlijk plaatsen ze die foto's juist niet want dat is niet de sensatie die de Duitsers (en Bokt) wil![]()
Nou niet zo zeer ieder foutje. Op de foto's kun je duidelijk zien dat het niet telkens een foutje is, maar dat hij Toti écht op die manier getraind word. En als je verder kijkt, zie je dat verderop het neusje er fijner uit is
MariekeS_ schreef:Wat wordt er toch weer lekker op de man gespeeld... een medaille op de OS Rath niet gunnen vind ik erg kortzichtig...hij is absoluut niet de enige die zijn paard zo rijdt.
Mbt die gouden medaille gaat het mij er niet om hoe hij zijn paard rijd, maar om hoe hij eraan is gekomen en wat eraan vooraf is gegaan.
MariekeS_ schreef:Nogmaals, van Anky, EG, Adelinde etc zijn óók dit soort rapportages te maken![]()
En daarom moeten we dit goedkeuren? Wie zegt dat we verkeerd rijgedrag van onze landgenoten wél goedkeuren?
MariekeS_ schreef:Voor de duidelijkheid, ik keur het niet goed, maar vind het ontzettend kortzichtig om zó persoonsgericht Rath hiervoor wéér door het slijk te halen...
Dus we moeten dit voorbij laten gaan alsof het niets is?

die héb ik bekeken
Hij ligt haast op z'n rug bij het uitstrekken en die hoofdbewegingen bij piaffe
Wel goed dat ie zich probeert aan te passen aan het paard toch.
Want juist door wellicht als enige ergens anders los gaan rijden ookal was dat maby vanwege het feit dat rath wat rust wilde Door apart ergens anders te gaan rijden vestiig je JUIST de aandacht op jou en je paard en wordt elk dingetje wat opeens anders lijkt qua rijden uitvergroot, Pers is soms echt vervelend! dan zoeken ze gewoon iets om discussies uit te lokken, dan wel om iem naar beneden te halen.
*