Ayasha schreef:_San87_ schreef:Het zou best kunnen, hoor. Ik heb daar zelf altijd een beetje moeite mee omdat ik dat iets echt menselijks vind. Maar aan de andere kant, waarom zou het ook niet kunnen, paarden kunnen ook duidelijk genieten van een kroel door de manen, waarom dan niet van publiek.
Kroel of aai is fysiek contact he. Ze kroelen elkaar ook.(knabbelen bij de schoft enz)
Ja, dat weet ik. Na het werk zal ze ook vast een kroel of aai krijgen. Dus koppelt ze meer publiek aan meer fysieke aandacht en wordt ze daar enthousiast van en gaat meer haar best doen, of zo.
Fiffill schreef:_San87_ schreef:Het zou best kunnen, hoor. Ik heb daar zelf altijd een beetje moeite mee omdat ik dat iets echt menselijks vind. Maar aan de andere kant, waarom zou het ook niet kunnen, paarden kunnen ook duidelijk genieten van een kroel door de manen, waarom dan niet van publiek.
Ach het kan best logisch zijn toch, als ze goed d'r best doet krijgt ze ook meer aandacht (van die mensen bijvoorbeeld). Het hoeft dat dier natuurlijk niet per se om de show te gaan
Ik denk dat het inderdaad de fysieke beloning is die eraan hangt dan dat ze de show perse leuk vindt. Neemt niet weg dat ze de aandacht dus leuk vindt en daar gaat het om, toch