Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:55

X__Trees schreef:
manic schreef:
Oh gelukkig kunnen de "Nederlanders" dan gezellig samen met de "Oostenrijkers" de vreselijke "Duitsers" op hun nummer te zetten. Dan hoeven we ook niet steeds meer te refereren aan de oorlog, want dat is dan toch wel heel erg historisch incorrect.

:roll: Djezus.. Wat een dramatiek. Vreselijke Duitsers, waar slaat dat op..

HIJ was een Oostenrijker, krijg je geen geschiedenisles? of zat je te slapen op dat moment ??

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:56

Zou Gal t zelf nog wel willen? Aangezien 'zn' paard eerst van m "afgepakt" is?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:56

stef schreef:
Zou EG dit uberhaubt wel willen? Hij heeft eerder gezegt van niet

Wanneer dan? Ik dacht juist dat hij had gezegd zelfs voor DU te gaan rijden als hij daarmee op Toot mocht blijven...

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:57

Floor_x schreef:
_clau_1991 schreef:
Als dit ook maar niet zo'n deceptie wordt als het nieuws over de Elfstedentocht... Bijna heel Bokt prijst zich al rijk maar ik zou het eerst ff afwachten ;)

Misschien brengen ze Totilas eerst wel onder bij een andere Duitse ruiter??

Hmmm ja wie dan???

Nee, ik bedoel niet letterlijk dat dr iemand anders op hem gaat rijden. Bedoelde meer van: dr kunnen nog zoveel dingen gebeuren die je niet verwacht!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:58

manic schreef:
Dat was nogal de point.

Nee dat was het niet dat was wat sommige mensen er zo graag van maakten. Het ging niet om MAR ondanks dat die zich in het begin wat minder arrogant op had kunnen stellen, het ging om de combinatie die verloren ging

En ja daarmee ook het OS goud dat was Nederland ook wel gegund voor de eerst keer dat dat mogelijk was, maar vooral om de unieke combinatie.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:59

Floor_x schreef:
stef schreef:
Zou EG dit uberhaubt wel willen? Hij heeft eerder gezegt van niet

Wanneer dan? Ik dacht juist dat hij had gezegd zelfs voor DU te gaan rijden als hij daarmee op Toot mocht blijven...

Dat was toen.....
Ik heb het ergens gelezen, maarja, je leest zoveel over dit onderwerp...

Ik denk nl ook niet dat het zo eenvoudig is dat je EG erop zet en dat het paard weer als een zonnetje loopt. Dat heeft tijd nodig... véél tijd.
Ik kan me voorstellen dat EG er niet op zit te wachten om de troep van een ander op te ruimen

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:00

Ook ik heb nog nooit gereageerd op een topic met Totilas.
En het enige wat ik hierop kan en wil zeggen is dat ik het echt hoop voor Totilas en Edward dat ze
Straks weer samen de ring in kunnen gaan!!

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:05

Broodje Tot verhaal,

ik hou het op linzen/linsen, dat gaat over gezond verstand.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:05

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een paar berichten verwijderd die op de persoon gespeeld waren in plaats van op de bal.
Als iemand een andere mening heeft en die wil verkondigen is dat gewoon toegestaan en hierbij het verzoek om met respect naar elkaar toe op de inhoud van een bericht te reageren en niet op de persoon.
Oneliners en berichten die alleen smiley's bevatten zijn en worden ook verwijderd.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:06

Jeetje, dát zou wat zijn! De nieuwe sponsor is natuurlijk wel een familie met een hele grote zak geld en over het algemeen kun je in
de paardenwereld wel uitgaan van het gezegde 'Waar rook is, is vuur'.. I'll keep my fingers crossed :)

Ik wil het lot niet tarten, maar als dit waarheid wordt dan gaat hier de vlag uit! :):)
Laatst bijgewerkt door RoWi op 09-02-12 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:07

sarabande schreef:
manic schreef:
Dat was nogal de point.

Nee dat was het niet dat was wat sommige mensen er zo graag van maakten. Het ging niet om MAR ondanks dat die zich in het begin wat minder arrogant op had kunnen stellen, het ging om de combinatie die verloren ging

En ja daarmee ook het OS goud dat was Nederland ook wel gegund voor de eerst keer dat dat mogelijk was, maar vooral om de unieke combinatie.

Huh? Ik weet toch zelf toch echt het beste wat mijn punt was..? En wat jij hierboven roept was dat zeker niet.

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:07

ceasario schreef:
HIJ was een Oostenrijker, krijg je geen geschiedenisles? of zat je te slapen op dat moment ??

Sorry, ik zit nog in de kleuterschool :n Dat gaat er nu toch niet over?

Ik heb het bericht van manic verkeerd opgevat, maar 't stoort me enorm dat er ook altijd gedaan wordt alsof de duiters vreselijk zijn.
Zoiets als heel de wereld tegen Duitsland, we zullen ze wel eens een lesje leren op de spelen. De oorlog is voorbij hoor jongens.
Maar als 't soms hoort, staan we aan het begin van een nieuwe. Sommige mensen hebben dringend nood aan wat relativatie!

En zoals Manic ook verder in het topic zei, Totilas staat nog steeds op duitse naam dus geen OS hoor.
Laat staan dat Schöckemohle ooit verkoopt. Want wie niet waagt, niet wint.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:08

Dat zou echt super zijn natuurlijk *\o/*
Maar ik weet het niet hoor, denk niet dat PS dat zomaar zou 'toegeven' :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:08

sarabande schreef:
En ja daarmee ook het OS goud dat was Nederland ook wel gegund voor de eerst keer dat dat mogelijk was

Er heeft ook nog nooit eerder een Nederlander Olympisch goud gewonnen ofzo :+
MarimaCarona schreef:
1 nieuwsbericht over toot en heel bokt staat op zijn kop....
Da's nu typisch Bokt :')

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:09

X__Trees schreef:
ceasario schreef:

Sorry, ik zit nog in de kleuterschool :n Dat gaat er nu toch niet over?

Ik heb het bericht van manic verkeerd opgevat, maar 't stoort me enorm dat er ook altijd gedaan wordt alsof de duiters vreselijk zijn.
Zoiets als heel de wereld tegen Duitsland, we zullen ze wel eens een lesje leren op de spelen. De oorlog is voorbij hoor jongens.
Maar als 't soms hoort, staan we aan het begin van een nieuwe. Sommige mensen hebben dringend nood aan wat relativatie!

En dat was precies mijn punt! :D

Fanniehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:10

OMG wat een week! eerst Sjef die Matthias gaat trainen, dan "het filmpje" en nu dit!!
Binnenkort "Totilas The movie"

Hoop van harte op echt sprookjes Happy End!!!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:11

X__Trees schreef:
En zoals Manic ook verder in het topic zei, Totilas staat nog steeds op duitse naam dus geen OS hoor.
Laat staan dat Schöckemohle ooit verkoopt. Want wie niet waagt, niet wint.

Misschien eerst goed lezen

Iedereen weet dat OS niet door gaat bij een eventuele verkoop van de sportrechten

En Schöckemohle zou zijn deel helemaal niet hoven te verkopen, integendeel als Toot zich weer als vroeger vertoont krijgt Paul alleen maar meer dekkingen.

NienSCHaap

Ik weet niet of het zover gaat komen dat Toot terug gekocht gaat worden.
Maar dit hoop ik natuurlijk wel van harte Ed en Totilas horen gewoon bij elkaar,
en al is het te laat voor de OS dat kan volgens mij niemand meer boeien :')
Ik ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen :j maar ik houd ook zeker in me achter hoofd dat zo'n koop helemaal niet door gaat.
Als ik nou heel wat miljoenen op de bank had staan :Y)
Heel bokt.nl op zijn kop, maar goed Totilas is ook echt wel een "oogappeltje" in vele hun ogen.
En al zat Edward voor Oostenrijk gaan rijden, zien volgens mij vele ook niet als een probleem want die twee zijn gewoon HET TEAM.
We zullen zien of die bal echt werkelijk zover gaat rollen dat ze weer samen komen _/-\o_
Het is net een SOAP *\o/*

Floor_x

Ik ga trouwens wel mee met de "Waar rook is, is vuur" theoriën.

Herinneren jullie je dit nog:

30-09-10
[VN] "Geruchten rond verkoop Totilas aan Amerika zijn niet waar"
Citaat: "Ik kan bevestigen dat er echt niets aan de hand is. De geruchten van een mogelijke verkoop zijn absoluut niet waar. Totilas gaat weer lekker met mij mee naar huis, waar hij hoort."

14-10-10
[VN] Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

En vervolgens:

16-10-10
[VN] Tilman Falt: "Rath níet de nieuwe ruiter van Totilas"
Citaat: 'Ik kan met honderd procent zekerheid zeggen dat Matthias Alexander Rath Totilas níet gaat rijden. Ik vraag me af waar dit gerucht vandaan komt.'

28-11-10
[VN] Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Ik blijf duimen, die geruchten ontstaan niet voor niks. Is meestal gebaseerd op een stukje waarheid (zie boven :D)

Mariindaa

Ook myn vlag gaat uit, als Totilas terug komt by Edward Gal!!!
Laten we vanavond allemaal bidden voor dat pracht duo :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:12

sarabande schreef:

Even een kleine wake-up call in het Grote Sprookjesbos: Olympisch Goud moet nog gewonnen worden en er is helemaal niets of niemand die de zekerheid had kunnen geven dat NL dat gewonnen had, of EG met Totilas. Het paard loopt niet voor Nederland en als hij dat wel gedaan had, dan nog was het op dit moment nog pure hoop geweest. Speculeren over wat had kunnen zijn is echt heel nutteloos.

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:12

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:13

Yamcha schreef:
sarabande schreef:
En ja daarmee ook het OS goud dat was Nederland ook wel gegund voor de eerst keer dat dat mogelijk was

Er heeft ook nog nooit eerder een Nederlander Olympisch goud gewonnen ofzo :+

Moet er nog uitgelegd worden dat het om team goud ging??? Ik wil dat wel doen hoor

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:14

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:15

Haha Fanniehh, dat zou me echt helemaal niks verbazen!
Het is ook net een verhaal uit een film. Het enige dat nu nog ontbreekt is het goede einde. Ik zeg het je: over een aantal jaar is die film er.
Toot een heel bijzonder paard. Hij raakt mensen over de hele wereld, of je er nu positief of negatief tegenaan kijkt ;)