Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X_Michelle_X schreef:
Asyaa schreef:@Jannepauli
Waarom zou Glock de paardensport willen sponseren?
lasamber schreef:Enne over tijd te kort voor los rijden. Totilas kwam als laatst aan bod tijdens de show daarvoor had ie Bretton Woods gereden daar zat een uur tussen.
Aangezien hij toch echt over een goed team beschikt konden hij zo wisselen van paard en echt wel 3 kwartier losrijden.
Jannepauli schreef:Gisteren, precies één jaar geleden - 6 februari 2011 - maakte Totilas zijn debuut bij de hengstenshow in Vechta..
De Pers schreef toen het volgende- enkele quotes:
Paradox schreef:Ik heb het filmpje net gezien. Arme Totilas. MAR trekt hem veel te veel met zijn kin op zijn borst (Ed gaf hem van voren altijd lekker de ruimte) en de oortjes die eens altijd naar voren stonden staan nu de andere kant op![]()
Ze hebben het paard het plezier in zijn werk ontnomen. Dan kan je toch niet verwachten dat hij presteert?
janouk schreef:Ik vind het toch wel apart als gezegd wordt dat Matthias helemaal niet kan rijden. Het is in mijn ogen geen goede combinatie met Totilas.
Ik ken maar heel weinig ruiters die met alle paarden overweg kunnen. Een paard moet bij je rijstijl passen of andersom.
janouk schreef:Ik vind het toch wel apart als gezegd wordt dat Matthias helemaal niet kan rijden. Het is in mijn ogen geen goede combinatie met Totilas.
Ik ken maar heel weinig ruiters die met alle paarden overweg kunnen. Een paard moet bij je rijstijl passen of andersom.