Vrouw poseert naakt in geslacht paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:15

Jooon schreef:
Nee, slachten voor voedsel vind ik niet respectloos. Slachten voor leedvermaak wel. Ik snap echt niet hoe je dit kunt vergelijken? :')

_/-\o_

DeandyBoy

Re: Vrouw posseert naakt in geslacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:20

oh bah.

ergens moet er toch een flink schroefje bij je los zitten als je lachend in een dood paard ( of welk beest dan ook) kruipt....

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:25

Je zal dat paard aan die gekke. Verkocht hebben voor een fijne oude dag.
Dat arme dier 32 jaar zijn best gedaan en dan krijgt hij dit als dank.
Heel ziek

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:38

Hoop dat ze flink ziek worden

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:39

die foto's vreselijk...

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 13:44

Ik ben bang dat er nog wel ergere dingen gebeuren, maar.....
Deze debielen maken er foto's van en zetten die ook nog 's op
Internet.......
Laatst bijgewerkt door HolyPope op 04-11-11 14:13, in het totaal 2 keer bewerkt

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 13:46

ze hebben het toch opgegeten?? Het is geen leedvermaak alleen. Het is niet mijn ding nee, ik vind het smerig. Maar wij hier hoeven geen leer te dragen.. of vlees te eten.. en wij doen dat ook.. is toch net zo nutteloos?? het dier is humaan uit zijn lijdden verlost, en ze hebben er op hun zieke manier plezier van gehad.. Nee ik vind dat niet anders dan dat wij leren jassen, laarzen etc hebben of vlees eten.. want dat hoeft tegenwoordig ook niet meer. Het idee omdat het nou eenmaal mooi is, die leren laarzen ( oftewel dode beesten om je benen ) vind ik net zo nutteloos, dan een leuke middag en rauw vlees opeten.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:26

Nou ik draag toch liever een mooi gelooide leren jas die schoon is dan een stuk huid waar bloed end. nog op plakt hoor! >;)
Ik vind het niet te vergelijken met het dragen van leer of het consumeren van vlees,wat die deden was gewoon barbaars! :r

Altijd die excuses zoeken voor zulke zieke geesten,ik krijg er de schijt van. :(

Bonita_Bon

Re: Vrouw poseert naakt in geslacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:32

Ik vind vooral de gezichtsuitdrukkingen schokkend, niet eens de foto's zelf. de gekte druipt ervanaf.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:48

...huh? 8)7

Het zijn wel mooie gekken... :x

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:56

knettergek die mensen.... :| ze lacht gewoon terwijl ze het hart? beet heeft! en dan erin kruipen terwijl er nog van alles in rond zwerft... Of ze waren erg onder invloed van iets, of ze hebben gewoon een steekje los....geen enkel normaal mens doet dit toch?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:58

funnyhorses.. je krijgt de schijt van mij? Ik zoek geen excuus hoor. Maar ik vind zoiets wel een moment om zelf weer even na te denken. Ik vind namelijk een stuk leer om je been net zo goed een stuk dood dier. Maar omdat wij het in nederland het normaal vinden, is het oke. Ook omdat wij lekker niet zien dat het een dier was.
Maargoed heb me mening al vaak genoeg verteld. Ik vind het net zo goed ziek, maar niet zielig. Het dier heeft niet geleden, en deze mensen hebben een rare vorm van vermaak.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 15:03

Zit hier een kopje thee te drinken met een koekje , sta nu op het punt alles er weer uit te gooien , gatverdamme ! wat een gestoorde zieke hersenloze zielen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:31

pinuts schreef:
funnyhorses.. je krijgt de schijt van mij? Ik zoek geen excuus hoor. Maar ik vind zoiets wel een moment om zelf weer even na te denken. Ik vind namelijk een stuk leer om je been net zo goed een stuk dood dier. Maar omdat wij het in nederland het normaal vinden, is het oke. Ook omdat wij lekker niet zien dat het een dier was.
Maargoed heb me mening al vaak genoeg verteld. Ik vind het net zo goed ziek, maar niet zielig. Het dier heeft niet geleden, en deze mensen hebben een rare vorm van vermaak.

NEEEHHHHHH hahahaha tuurlijk krijg ik niet de schijt van jou hahaha kom nou zeg. :(:)
Maar idd ik schreef het een beetje ongelukkig,sorry ik bedoelde het echt in algemene zin des woords. :j
Maar echt,ieuwwww stel je voor dat alle slagers ineens zulke ideeën krijgen dan zou geen mens meer zn dier laten slachten en konden ze hun slagerij sluiten.
Hoe kan men nou op zo'n idee komen en er ook nog foto's van maken bahbahbah :r

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:00

Ik had eerlijk gezegd andere foto's verwacht... Gedver, die gezichtsuitdrukkig er ook bij... *Kijk ik lig in een dood paard, jippie!* ;(

Ik vind het ranzig, gedver, die ingewanden er ook zo naast ...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:12

Wendy_Chewie schreef:
Paperboy schreef:

Het wordt pas echt vreemd als iedereen het normaal vind........ .

Dat is vooral wat me stoort hierin, ja. Dat mensen reageren met: tja, als ze dat nu eenmaal willen, moeten zij weten.
Ik vind dat een symptoom van onze samenleving waarin alles moet mogen en kunnen... Een grote nonchalance.
Toch ben ik bang dat 'respect' dan verloren gaat... Misschien is het een oude waarde, maar ik vind respect voor levende en dode wezens toch wel... essentieel.

Ik ben idd van mening dat ze het zelf maar moeten weten. Maar dat ik dan alles in onze samenleving maar ok vind is absoluut niet waar :n

Alleen vind ik persoonlijk mensen altijd nog wat anders als dieren. Ik vind dat we met zn allen een beetje te ver doorgeschoten zijn met onze liefde voor dieren. Kijk mijn voorkeur heeft het ook niet om in zon dier te gaan liggen, absoluut niet :n Maar het dier lijdt er niet onder dat het daar dood ligt en dat ze er in gaat liggen... Dus in dat opzicht denk ik dan "het dier is humaan afgemaakt en tja dat mensen dan zoiets doen is niet mijn idee van feestje maar goed wie ben ik"

tiny_tiger schreef:
:( Ze moeten bij haar het zelfde doen dan weet ze wat het is

Ik snap hoe je het bedoelt, maar hier gaat zij weinig van merken dan hoor :')

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 18:15

Dit is echt... idioot en bizar. Ze hebben zelfs een stuk huid er vanaf gestroopt.
Hoe ver heen moet je zijn? Bewijs liever je lieftallige paard een andere rustplaats.. pfff..

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:27

Lekker...zo'n warme slaapzak %)
Het paard zal hier geen last van gehad hebben, maar beetje vreemd vind ik het wel

Alissa_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:30

Oké hier word ik dus echt sprakeloos van... Bizar gewoon!
Echt ziek, zoiets doe je toch niet.. :r

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:32

Als ze een slaapzak wil, kan haar vriendje beter een kwartiertje met z'n benen overelkaar gaan zitten.

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:35

Anoli schreef:
DeniseM schreef:
En dan worden ze niet aangeklaagd? Sorry maar dat vind ik net zo achterlijk!

Hoe moet je mensen aanklagen als ze geen wet hebben overtreden??

Joh het is toch achterlijk dat ze hier mee weg komen?

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:37

Aandachtsziek? >;) Bah, het moet niet veel gekker worden :r

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:59

Radegonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:14

Daar ben je dan 32 jaar voor geworden. De vergelijking met de jacht en veehouderij gaat hier niet op vind ik. Zelfs primitieve stammen die hun prooien slachten en de rauwe organen opeten om kracht op te doen, verzinnen dit niet. En wat heeft "een worden met het dier" te maken met Facebook? Waarom moet ze zonodig foto's laten zien? "Kijk mij eens oermensje spelen?"
Ergens vind ik dat dit soort zieke geesten niet los rond mogen lopen. Een troost: ze krijgt blijkbaar doodsbedreigingen. Mooi zo.