Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dustyenmax18 schreef:Het is nu ook bekend hoe ze is gevallen, ze was het paard aan het uitstappen met lange teugel, toen hij struikelde kwam hij in de teugel terecht en kwam omhoog en klapte achterover op haar.
Dit heb ik van verschillende mensen gehoord 100% zeker is het dus niet maar ze zullen niet liegen lijkt me
Pieteritus1 schreef:Wat een tragisch ongeval. Mijn gedachten gaan extra uit naar haar vader, die het voorval heeft zien gebeuren en machteloos was toen zijn dochter uit zijn handen glipte.... Ik heb hier tranen in mijn ogen...
S_uus schreef:Pieteritus1 schreef:Wat een tragisch ongeval. Mijn gedachten gaan extra uit naar haar vader, die het voorval heeft zien gebeuren en machteloos was toen zijn dochter uit zijn handen glipte.... Ik heb hier tranen in mijn ogen...
Sluit me hierbij aan, arme man .
Jij ook sterkte.
Margon schreef:Jeetje wat verschrikkelijk! Maar als ik het goed begrijp heeft dit meisje na haar eerste stage van het NHB Deurne een baan aangeboden gekregen en is met Deurne gestopt of heeft zij die baan toen niet aangenomen?
Anyway!
Wat een tragisch ongeval!
Heel veel sterkte voor de nabestaanden! Mijn gedachten gaan ook het meest uit naar haar vader... arme man. Die moet een trauma voor het leven hebben. Je kind voor je neus zien verongelukken