Tafje schreef:Voorlopig krijgt Toot rust las ik net op horsus. Mar gaat zich richten op zijn andere paarden en Bretton Woods. Hoeven we hier dus even niet meer te speculeren
Heb je een link? Vind het nl niet. *nieuwsgierig*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Paultje vangt bij elk leven veulen van Toot 8000 euro, alleen dekking 4000 en nog eens 4000 wanneer het veulen gezond is, Totilas zal dus nog wel een jaar moeten presteren en als het even kan een gouden medaille op de OS want dan is de vraag naar dekkingen nog hoger. Eerlijk gezegd denk ik dat Paul het meeste geld gaat halen uit de dekkingen van zijn eigen merries ( mocht Toot erbij passen) en deze te verkopen of op te fokken voor de hengstenkeuring. Och, met deze dekprijs is hij na 1000 dekkingen al hypotheekvrij voor Paultje dus Toot moet gewoon presteren en nog belangrijker, zijn kinderen ook over twee á drie jaar. Anders klapt het Totilassprookje voor Paul snel uit elkaar.
Suelza schreef:Adil schreef:Hey, daar zeg je wat zeg....![]()
Ik denk echter dat de sportrechten niet gelijk zullen staan aan 50% bezit (hoewel alles wat gewoon wordt 50-50 gaat), PS is wel gehaaid dus hij zal wel zo'n contract opstellen dat er opties (in zijn voordeel uiteraard) vrij blijven.
En geef hem eens ongelijk! Dat zou ik ook doen als ik zo'n peperduur paard op stal zou nemen
Die weten ook wel hoe je een contract moet opstellen. bigone schreef:Juist omdat hij een zakenman is hoop ik dat het met Toot goed afloopt, als hij over twee jaar genoeg uitgemolken is heb je zomaar kans dat hij voor heel veel geld naar een buitenlandse "penny" gaat waarvan pappie teveel geld heeft, misschien dat Edward dan inmiddels de Lotto heeft gewonnen en hem terugkoopt want ondanks dat ik MAR het voordeel van de twijfel geef ben ik er na afgelopen weekend niet meer zo van overtuigd dat het allemaal wel goed komt, zag een paard wat niet met plezier aan het werk was en dat doet pijn. En dat heeft niets te maken met lang of kort een kombinatie dat heeft te maken met het hele leven van dit paard op dit moment.
Tendance schreef:Maar rust in de topsport is vast geen rust zoals bij ons. Ik denk, dat dit een afleidingsmanoeuvre is...
Gewoon achter de schermen doortrainen en zeggen, dat hij rust heeft.
Misschien wel heel slim! Krijgen ze eindelijk de tijd om een combi te vormen.
F_Orumster schreef:Tendance schreef:Maar rust in de topsport is vast geen rust zoals bij ons. Ik denk, dat dit een afleidingsmanoeuvre is...
Gewoon achter de schermen doortrainen en zeggen, dat hij rust heeft.
Misschien wel heel slim! Krijgen ze eindelijk de tijd om een combi te vormen.
Ieder ander ruiter zou eerst goed hebben getraind en elkaar afgetast voor met grote bombarie in de ring te verschijnen.
. Gewoon een hersenspinsel, hoor.