Dat zeker, maar het gaat hand in hand en de mate van ontspannenheid en losgelatenheid is iets wat er toe doet IMO. Als het paard op die wijze zonder lichamelijk verzet of onbehagen door een proef heen kan gaan, dan komt het met die "blijheid" (nogal relatief begrip) ook wel goed.
vur
Geplaatst: 17-07-11 15:39
Heeft er nog iemand naar de kur gekeken vandaag? Ik vond de kur van Totilas nu iets minder dan de vorige twee proeven. Ik vind trouwens MAR in de interviews die hij geeft wel heel erg sympathiek over komen. Hij geeft alle credits aan Totilas en heeft begrip voor het verdriet van Edward. Ik vind dat heel sportief. Laura reedt slecht en kreeg te veel punten. Wat een getrek. Dat dat op dit niveau niet meer afgestraft wordt, is bedroevend. Parzival ging goed op de fouten in de appuyementen na. Jammer. Edward vond ik ook best goed rijden. Tango jammer genoeg niet gezien.
CharleyT
Geplaatst: 17-07-11 15:41
Ayasha schreef:
Weet je ik vind het geinig. Rath doet het prima met die knol en nu gaan ze kappen op dat ie niet lacht Belachelijk eigenlijk.
Precies, ook mijn gedachte! Enne, , Rath gaat naar huis met 3 overwinningen! Pech voor de rest , hadden ze maar beter moeten rijden. Want je kunt wel ''lachen'' als je derde wordt, maar liever was je natuurlijk gewoon eerste! Gewoon goed gedaan Mathias en Totilas, complimenten.
Vandaag was Ravel met afstand de beste, als het eigen publiek boe gaat roepen wanneer de punten bekend gemaakt worden wil dat wel wat zeggen. Ook Isabel werd te hard afgestraft, het was een rare uitslag.