Rath en Totilas winnen hun GP debuut met score van 76.79%

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:31

Marjoow schreef:
sarabande: jaloezie in de vorm van, Totilas hoort bij Edward, en we zijn jaloers op Rath omdat hij hem nu rijd ipv Edward :)

Dat heeft niets met jaloezie te maken, hoogstends met teleurstelling

Gonnelien Gordijn, een van de mensen die door Paul benaderd werden om Toot te rijden (of haar man of haar dochter) zei dat het een misdaad was om die combinatie alleen maar voor de poen (en die had zij best voorhanden) uit elkaar te halen
Dat ze een enorme boost voor de sport en de concoursen betekenden
En ik denk dat wat zij zei bij veel mensen leeft

Dat heeft niets met afgunst of jaloezie te maken, het is net als de het verdriet dat mijn zoon indertijd had toen Doe Maar opeens ophield te bestaan

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:32

Basti schreef:
Marjoow schreef:
[

Maar er zit een groot gat tussen pittig discussieren en elkaar knuffelen. Daartussen zit fatsoenlijk en beleefd discussieren en elkaars mening respecteren.

wie de schoen past trekt hem aan................

Jap, jij zit op pittig discussieren terwijl wij fatsoenlijk en beleefd blijven en elkaar respecteren.

Basti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:32

Maar ik stop ermee

Jullie tootje is gestolen door die stoute duitsers en nu rijdt de beste jongen ook nog op zijn eerste wedstrijd een 1ste plek. Het leed is geleden en misschien kunnen jullie allemaal eens boos worden op degene die gezorgd heeft dat Toot naar onze buren is verdwenen ipv een jongen die het paard heeft aangeboden gekregen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:33

sarabande schreef:
Marjoow schreef:
sarabande: jaloezie in de vorm van, Totilas hoort bij Edward, en we zijn jaloers op Rath omdat hij hem nu rijd ipv Edward :)

Gonnelien Gordijn, een van de mensen die door Paul benaderd werden om Toot te rijden (of haar man of haar dochter) zei dat het een misdaad was om die combinatie alleen maar voor de poen (en die had zij best voorhanden) uit elkaar te halen

Dat heeft niets met afgunst of jaloezie te maken, het is net als de het verdriet dat mijn zoon indertijd had toen Doe Maar opeens ophield te bestaan

Nouja, zo dacht ik dat ze het bedoelde :P
Ben het overigens ontzettend eens met Gonnelien Gordijn (Ken haar verder niet)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:34

Basti schreef:
Maar ik stop ermee

Jullie tootje is gestolen door die stoute duitsers en nu rijdt de beste jongen ook nog op zijn eerste wedstrijd een 1ste plek. Het leed is geleden en misschien kunnen jullie allemaal eens boos worden op degene die gezorgd heeft dat Toot naar onze buren is verdwenen ipv een jongen die het paard heeft aangeboden gekregen.

Die discussie is maanden geleden al geweest. Waarom boos worden? Jij bent hier degene die boos is, niet wij.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:34

Basti schreef:
Maar ik stop ermee

Dat zie je vaak he, je krijgt geen gelijk, en je stopt ermee niet nadat je nog even wat natrapt zonder je op enige manier in de ander in te leven of daarnaar te willen luisteren.
Fijne manier van discussiëren hou jij er op na

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:38

sarabande schreef:
Marjoow schreef:

Dit geeft alleen maar weer aan waar Rath samen met Totilas voor staan... GA ER MAAR AAN STAAN, en dan alle kritiek op dit soort forums nog moeten lezen, ik zou de PC afzetten en gewoon gaan trainen, gek he dat een ieder op dit soort forums het gevoel hebben dat er niets gedaan wordt met hun zogenaamde perfecte mening.
Laatst bijgewerkt door krackertje op 03-06-11 01:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Re: Rath en Totilas winnen hun GP debuut met score van 76.79%

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:39

Maargoed, vergeet niet dat Rath zelf ja heeft gezegd op Totilas, en dat hij dit allemaal kan verwachten. Als hij er niet tegen kan, dan staat er een prachtig kruisje rechtsbovenin.

En buiten dat, moet hij eerst even Nederlands leren.

Maarre, ik ga naar bed, merk ineens op dat het al half 2 is geweest! Welterusten :)

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:44

Marjoow schreef:
Maargoed, vergeet niet dat Rath zelf ja heeft gezegd op Totilas, en dat hij dit allemaal kan verwachten. Als hij er niet tegen kan, dan staat er een prachtig kruisje rechtsbovenin.

Maarre, ik ga naar bed, merk ineens op dat het al half 2 is geweest! Welterusten :)

Hij rijdt in ieder geval de ring in, menig ruiter/amazone had het niet gedaan/gedurfd. Ja ik heb bewondering voor zo`n gozer, het zegt mij meer dan een lulverhaal over een combinatie niet uit elkaar halen etc.

Mij hoor je niet roepen dat Rath het gaat doen met Totilas, wel vindt ik dat je deze combi een kans moet geven.

Edit: waarom moet hij nederlands leren?
Laatst bijgewerkt door krackertje op 03-06-11 01:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Basti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 01:46

Ik ben het eens met kracker en de reden dat ik de discussie stop is omdat ik het allang tukkietijd vind.

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 05:40

Ik denk niet dat er een duitser problemen heeft met dit gepraat
Sterker nog ze liggen hellemaal blauw over het gepraat
Er zitten er een paar mee te mailen van duitsland
Die hebben de dag van hun leven
Met totilas oortjes naar voren heerlijk

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 07:14

Wel een 'vreemd' gezicht een andere ruiter erop!!!

Maar heb wel respect voor hun!

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 07:23

:D :D Gezellig weer hier !!

Ik heb het filmpje ook gezien .. en ik vond het nog niet een spetterende combinatie :P Nu heb ik er geen verstand van ..
dus daar moet Rath zich niets van aan trekken :+

kwakernoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 07:30

Ik vind er niets aan heb je die handen van Rath gezien en het ruggebruik van Totilas.
En eerlijk is eerlijk Rath wist waar hij aan begon dus medelijden heb ik niet met hem.
Vind Totilas nog erg braaf met dat gepluk en getrek in zn mond.

CxKenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 08:19

Ach, hij zal het toch nooit goed kunnen doen, als hij slecht presteert zeggen de mensen: zie je nu wel dat hij niet geschikt is voor Totilas.
En als hij hoge scores rijdt zeggen ze; Ja, dat is niet zo moeilijk met zo'n paard!

Veel ruiters hebben hier de vingers niet aan willen branden, desondanks is het eeuwig zonde dat de combinatie Edward en Totilas niet meer is.

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 08:21

Je haalt de woorden _/-\o_ uit mijn mond kwakernoot

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 08:53

Zo, nu zal ik ook eens een duit in het zakje doen. Ik vind een toptrainer iemand die een paard zo kan opleiden dat iedereen ermee weg kan rijden. Het kan toch niet zo zijn, dat iemand een paard zo africht dat een ander hem niet na kan rijden? Als Rath het niet voor elkaar kan krijgen, zegt dat toch ook wel wat over de manier waarop hij afgericht is denk ik zo. Als ik er zo naar kijk (en ik kan een GP proef ook goed beoordelen al zeg ik het zelf), dan rijdt Rath hem te voorzichtig. Hij zal hem meer aan elkaar moeten rijden, want Toot zal uit zichzelf niet in verbindingen en dus met ruggebruik gaan lopen. Altijd al een zwak punt van hem geweest en door de manier van rijden van Edward niet sterk verbeterd als je het mij vraagt. Daar hielp Edward hem ook verschrikkelijk mee, door hem goed kort in de hals en flink aan de hand te houden. Dus, een once in a lifetime combinatie? Mmmmm.
Maar goed, dat is mijn mening (voordat ik weer heel bokt over me heen krijg).

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 08:58

Het blijft een ontzettend gaaf beest! Ik zie hem liever onder Edward maar toch zeer veel respect voor Rath na al dat gedoe :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:10

krackertje schreef:
Marjoow schreef:

Hij rijdt in ieder geval de ring in, menig ruiter/amazone had het niet gedaan/gedurfd. Ja ik heb bewondering voor zo`n gozer, het zegt mij meer dan een lulverhaal over een combinatie niet uit elkaar halen etc.

Mij hoor je niet roepen dat Rath het gaat doen met Totilas, wel vindt ik dat je deze combi een kans moet geven.

Edit: waarom moet hij nederlands leren?

Omdat hij waarschijnlijk anders niet snapt wat er hier allemaal gezegd word :P
Er zijn ruiters die het niet doen met juiste redenen.

willem_roxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:29

toch super gedaan voor zo een eerste keer en al die belangstelling erbij ! :)

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:35

Net de proef gezien: ja, er zitten meer storingen in dan met Edward, neen dat is niet abnormaal.
Op zich is het nog steeds een jonge combinatie en ware het niet voor de enorme persbelangstelling en andere nevenfactoren waren ze waarschijnlijk nog niet op wedstrijd uitgekomen (zie Anky en Upido).

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:38

Basti Basta.

Dat is niet respectvol met elkaar discussieren wat jij doet.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:45

Wat iedereen ook zegt: ik vind het leuk dat ze eindelijk gestart zijn en toch een goede plaats behalen! Zeker met alle heisa eromheen.
Verder denk ik dat het "afzeiken"van Rath wel eens afgelopen mag zijn, gun die jongen gewoon die wereldknol!!!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:45

Heb de proef bekeken maar het gevoel heb ik er niet meer bij. Bij sommige combinaties zit je te kijken en krijg je een bepaald gevoel en dat is nu toch wel weg, misschien komt het nog omdat ze moeten groeien. Vindt het toch knap dat hij ondanks de grote druk z'n proef heeft gereden.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:49

Dat heb ik ook grauwman, het gevoel is er niet. Heb niet eens het hele filmpje gekeken omdat ik het erg saai vond. Vond Totilas wat mij betreft weinig uitstralen ...

Maar wat niet is kan nog komen :)