Ik ga de foto's echt niet bekijken..... bericht geschreven is al vreselijk genoeg...
Mijn steun gaat uit naar de eigenaren van de verminkte dieren, ontzettend veel sterkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amigo_tje schreef:Juravel, de foto's ZIJN erg, om niet te zeggen wreed en verschrikkelijk! Ik kan er met mijn hoofd niet bij hoeveel pijn dit dier moet gehad hebben! Al deze dieren trouwens. En het lijkt precies nog te verergeren ipv te stagneren....
https://www.facebook.com/?ref=logo#!/ho ... 0746905128
Eponastable schreef:Bedankt Cayenne!
Ik woon net in Lessines zelf, maar dit ligt een heel eind van waar de vorige aanvallen waren.
renatevb schreef:Toen ik het las dacht ik direct, niet weer! Wat moet die merrie geleden hebben! Arm, arm dier!
Ik vraag me af of de politie hier echt werk van maakt? Kunnen wij als bezorgde eigenaars niet samen wat meer druk achter de politie zetten? Als we nu eens allemaal gaan brieven schrijven naar de politie? Ik weet niet of het helpt, maar ik wil iets doen. Ik wil niet machteloos toekijken hoe er meer om meer paarden worden afgeslacht
We moeten misschien inderdaad nagaan of er een regelmaat inzit, en wie weet waar we nog meer kunnen achter komen te samen..
Amigo_tje schreef:Eponastable schreef:De aanvallen liggen niet bij elkaar in de buurt, ik woon op een half uur van Frankrijk en Limburg ligt een heel eind verder, dit lijkt niet dezelfde persoon te zijn.
Hier idem. Het zal toch geen "bende" zijn, hé?
LovingSonja schreef:Voor de bokkers die er interesse in hebben, ik heb gisteren een mail gestuurd naar het juridisch loket.
Ik heb verteld wat er gaande is en gevraagd of ik een stichting op zou kunnen richten waarop mensen tipgeld kunnen storten.
Bokker Mist opperde dat idee en ik vond het het proberen waard.
Het is nog niet zo heel makkelijk maar ik kon niet langer werkeloos toezien.
Het is nu even wachten op antwoord.
Voor de bokkers die meer willen weten of hier aan bij willen dragen, PB me maar.