Leuk

Ik vind dat ook leuk om die taal te leren, al die verschillende hinnikjes...... ze heeft een heel scala
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dani_ schreef:mika11 schreef:Bij mij zet de staleigenaar de paarden om 7 uur 's ochtends buiten en zet ze 's avonds zo rond 22.00 weer binnen.
Dat zou ik niet anders willen, hoe komen ze anders buiten?
Gewoon nooit meer op stal zetten

Dani_ schreef:mika11 schreef:Bij mij zet de staleigenaar de paarden om 7 uur 's ochtends buiten en zet ze 's avonds zo rond 22.00 weer binnen.
Dat zou ik niet anders willen, hoe komen ze anders buiten?
Gewoon nooit meer op stal zetten
Naar mij hinniken heeft ie maar 1x gedaan, toen ik wegliep bij t land (mn hart brak). Terwijl een verzorgpaard dat ik ooit had al begon te brommen als ze me op het pad hoorde lopen en pas ophield als ik naast haar stond, zo lief!
).Mickskeh schreef:Mijn paard heeft dat ook echt nodig, anders krijg ik vliegles, haha

Huertecilla schreef:Mickskeh schreef:Mijn paard heeft dat ook echt nodig, anders krijg ik vliegles, haha
Daar heeft de sector het volgende op gevonden:
- helm en bodypak verplicht
- bijzet-teugels, martingaal en dergelijk
Win-Win voor de sector; minder kosten aan huisvesting en meer omzet aan dwangmiddelen en beschemrnede kleding![]()
Ruiter en paard?
De ruiter wil niet weten en het paard is gewoon een verbruiksartikel.
Ook dat is weer wints voor de sector; hoe meer ´ongeschikte´ paarden, hoe korter de levensduur, groter het verloop hoe meer omzet.
Ik heb discussie opgegeven.