Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chaos schreef:ieder zijn mening, offcourse.
Maar jij schrijft dat wij eigenlijk niet kunnen oordelen, wij kennen de beweegredenen niet van de eigenaresse. Prima, jouw mening. Maar ik ben van mening dat welke reden dan ook misselijkmakend is.
Jij mag jouw mening hebben! Ik heb de mijne.
Chaos schreef:Minste weerstand? (grinnik).
De keus wel eens gemaakt?
tita schreef:Ik kom er eerlijk voor uit dat k mijn paard ook een kans zou geven. Je kunt alles van me zeggen maar egoïstisch ben ik niet. Afmaken zonder iets gebrobeerd hebben met kans op herstel is in mijn ogen weg van minste weerstand
tjoppie schreef:tita schreef:Ik kom er eerlijk voor uit dat k mijn paard ook een kans zou geven. Je kunt alles van me zeggen maar egoïstisch ben ik niet. Afmaken zonder iets gebrobeerd hebben met kans op herstel is in mijn ogen weg van minste weerstand
Een mens kost het alleen geld en tijd. Welke weerstand? Die van de pijn van het paard? Wat is de opoffering welke een mens moet maken? wat is de opoffering van het paard? welke minste weerstand hebben we het hier over?
tita schreef:Ik kom er eerlijk voor uit dat k mijn paard ook een kans zou geven. Je kunt alles van me zeggen maar egoïstisch ben ik niet. Afmaken zonder iets gebrobeerd hebben met kans op herstel is in mijn ogen weg van minste weerstand
tita schreef:chanel1985 schreef:Dus nu zeg je met andere woorden dat als je je verantwoordelijkheid opneemt en een dier laat inslapen je laf bent?
Dat zijn jouw woorden en interpretaties heb dat nergens geschreven