crazyshar schreef:het spijt me zeer maar mijn vraag aan jou, aangezien ik meen te leiden uit jou bericht dat je mee in de organisatie ofzo zit?, waar is de ruiter gebleven op de haflinger die 2rondes zonder ruiter mee rent, inderdaad heel rustig en braaf de rest volgt, in de 2e ronde zie ik een man die probeert die pony te pakken te krijgen wat niet erg lukt.
waar is die ruiter gebleven? zei die na het eerste rondje, ik stap af, paard loop jij maar alleen mee, ik zie je na 3 rondes terug bij de finish?
Vallen gebeurt er idd al wel eens. Maar gebeurt dat niet op elk evenement? Ok, niet leuk en het kan slecht aflopen, maar dat is niet inherent aan deze processie. Dat kan overal gebeuren.
En ja, als je er vanaf valt en je hebt niks ernstigs dan sta je op, kijk je goed om je heen en loop je naar de kant. Daar wacht je idd tot als de drie ronden afgelopen zijn en je veilig en rustig naar je paard kan (die dan echt wel al gevangen is door iemand anders).
Wat zou jij dan doen? Tussen een kudde van rengalopperende paarden jouw paard achterna lopen?