xCaitlin schreef:Hmm ben bang dat mijn oplossing niet goed was van puzzel 2? Mail kan met wat vertraging binnenkomen!
Marieke_K schreef:xCaitlin schreef:Hmm ben bang dat mijn oplossing niet goed was van puzzel 2? Mail kan met wat vertraging binnenkomen!Ik had er een paar gemist dus ik heb hem opnieuw ingestuurd
Nou ik heb mijn antwoord ook ingestuurd hoop dat ik de tel niet ben kwijtgeraakt, dan kan ik opnieuw beginnen *fingers crossed*
Jaaaaa! Ik heb puzzel 2 gevonden! Poeh, nu nog tellen. M'n moeder is ondertussen nog met puzzel 1 bezig.
This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. raadsels@bokt.nl
Ik word hier echt helemaal gek..Heb wel op 100 verschillende dingen gezocht in Bart zijn posts maar snap er helemaal niks van
DanielleB schreef:Een tip waar het woord Teugel staat in de 1e puzzel? Dat is mijn enigste die ik nog niet Ook een van de weinigen die ik nog niet heb!
Lolacabana schreef:Ik word hier echt helemaal gek..Heb wel op 100 verschillende dingen gezocht in Bart zijn posts maar snap er helemaal niks van ik ken het gevoel hoor ben zelf ook als een gek aan het spitten, maar iets vinden, ho maar
BEHEERBNBENDURANCEFJORDHOEFJULIUSKUILLENTEMENNENPALEISREVOLUTIEPEENPIETPONYSPRINGENTIEN JAARTEUGELTEMTINKERVEULENSTROWEIDEdie moet ik nog