Splendesco schreef:Rinske schreef:*Nieuwsfilts*
"Vanaf nu is de paardenburka verboden en op het dragen zullen zware straffen staan."![]()

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nuka schreef:voor de serieuze mensen onder ons, ze hebben een punt dat die dieren hier misschien niet horen?
randalinpony schreef:Even serieus: Wullink heeft zich wel degelijk verdiept in dit probleem. Het ís ook een serieus probleem, daar twijfelt volgens mij ook niemand aan in dit topic.
Het is de woordkeus van Wullink waardoor hij zich onsterfelijk belachelijk maakt, want juist iemand die dit echt als probleem ziet en zich in faunavervalsing heeft verdiept, zou beter moeten weten dan te bleren over 'Alle Koniks naar Polen.' Zeker tegen de achtergrond van zijn eigen partij....
Het gebruiken van de juiste woorden om de boodschap over te brengen, is wel degelijk iets wat we van onze volksvertegenwoordigers mogen verwachten.
De pers had in dit geval trouwens een makkie: ze hoefden alleen maar letterlijk op te tekenen wat Wullink uitkraamde.
Anya schreef:De echte discussie is of er wel of geen natuur is in Nederland. En of je dus dieren wel op niet moet bijvoeren als je ze in zet om een gebied open te houden.
Kendra schreef:HC, je hebt misschien wel gelijk - maar ik vraag me af of de PVV zich serieus heeft verdiept in deze achtergronden...
Anya schreef:HC, zou je deze discussie willen gaan voeren in eén van de topics die daar over gaan. Please. Je verkloot nu gewoon een grappig topic. Laat het a.u.b. grappig blijven.