Wieke schreef:Sita en Aaf...![]()
Poetsplaats.nu rocks!!!
Wat een klein forum al niet te weeg kan brengen....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
se7entje schreef:Heel goed nieuws !!!
Nog ff afwachten tot woensdag, en hopen dat er geen gekke dingen gebeuren.
Hoop toch wel dat er iets van voer door de eigenaar of politie of AID naar die beestjes gaat nu anders gaan ze woensdag niet redden...
Amy77 schreef:Gut, het verbaad me dat er nu eindelijk wel eens een topic open mag blijven zeg..sjee...dat mag ook wel op de voorpagina!
Sita en Aaf, ik heb diep respect voor jullie..ik ga keihard duimen dat alles ook echt goed afloopt en de volgende stap de schapen daar ook weg? Die hebben nu vrij baan moeten maken begreep ik voor de paarden..dus die staan nu weg te rotten in een dreklandje? Gelukkig hebben di emeer vacht, maar ben ook wel benieuwd naar hun toestand.
Meiden, nog een weekje...een klein weekje..en intussen, fingers crossed..
Liezel1 schreef:Citaat:De eigenaar heeft tot volgende week woensdag de tijd gekregen om de paarden zelf te verkopen. Niet aan de eerste de beste handelaar maar aan adressen die ook gaan worden nagetrokken door de VWA en ook nacontroles gaan krijgen.
Tot op de dag van vandaag gelooft hij er zelf nog in, dat alles met een sisser zal gaan aflopen, maar dat gaat niet gebeuren. Volgende week woensdag is de absolute deadline en dan worden ze, mits hij ze van te voren niet weet te verkopen aan de juiste mensen, in beslag genomen en gaan naar een opslaghouder. Hier zullen ze dan worden opgeknapt en worden na verloop van tijd door de VWA verkocht.
De eigenaar mag sowieso geen enkel paard houden.
Dit is het, voor nu.