Anky heeft Whizashiningwalla BB gekocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 19:21

YouthReiner schreef:
ik ben het volledig eens met wat quarterH zegt.
kenners die over 1 van de beste paarden van Europa zeggen dat het paard niet genoeg kwaliteiten heeft zijn geen echte kenners.
en ja, ik ken het paard goed, heb er zelf ook een tijd mee gereden.
het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat 'de kenners' bedoelden dat anky en whiz samen als team niet genoeg kwaliteiten hebben, maar laat het dan niet plaatsen als 'het paard heeft niet genoeg kwaliteiten'.
heel leuk voor anky dat ze whizje heeft gekocht, ze kan er denk ik nog veel van leren. :)

dit is nog eens een ervaring uit eerste hand!!!

Loes000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 19:25

pluisje88 schreef:
GewoonNoor schreef:
Ze schrijft toch duidelijk dat ze veel gehecht is aan het paard? Dus dat zal wel de rede zijn.
Waarschijnlijk koopt ze een ander paard erbij :)

Het is een bedrijf. en in een bedrijf gaat het om geld. Een paard kopen voor veel geld omdat je eraan gehecht bent gaat in een bedrijf niet op. in zon bedrijf is een paard een investering. Geen knuffelbeest

Idd, als ze zo erg gehecht aan haar paarden zou zijn dan zou ze ze niet zó rijden zoals ze nu doet.
en dan bedoel ik niet dat het heel erg knap is om op olympische spelen kampioen te worden ofzo.
maar dan bedoel ik met hoe: dat hoofdstel (met name bit dan) en dat soort dingen.

Anoniem

Re: Anky heeft Whizashiningwalla BB gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 19:27

wat is er nou weer mis met haar bit :')

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:18

Volgens mij zitten er hier wel enkele 'anky-haters' op het forum..
Wees nou toch gewoon blij voor haar.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:19

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat niet over de manier van rijden van Anky in de dressuur en ik wil jullie ook verzoeken om het daar niet meer over te hebben. Bedankt alvast.

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:20

Tjonge tjonge tjonge lezen is ook een vak !!!
in het stukje staat dat ze aan het overwegen was om een ander paard te kopen,.. niet dat ze al besloten had om een ander paard te kopen

Ik ben in ieder geval heel blij dat Anky in de western sport is gegaan ,.. Reining is eindelijk eens op een normale manier in de media gekomen en niet dat we een stel recreatie cojboys zijn die achter koeien aan zitten met een lasso

En god wat ben ik jaloers op der,.. ik heb Whiz een paar keer gezien onder Cira en wat is het een geweldig paard !!!!!

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:43

Wat een reacties allemaal, bekijk het eens positief!
Anky kende dat paard in 2009 kennen, ze reed een NK en werd later eens geselecteerd voor het WK!
Dat snap je toch wel dat ze er een beetje aan gehecht is, en de KENNERS zeiden dat ze een ander moest nemen, maar dat wil niet zeggen dat zij dat ook heeft gezegt??!
Af en toe zijn er ook conflicten, door de rolkür en dergelijke, maar dat heeftt niet te betekenen dat Anky maar slecht is!
Kijk ens naar de goede prestaties, zoals drie gouden medailles, 9x wereldbeker winnaar en twee keer werelskampioen en heel vaak Nederlands kampioen en meerdere malen Europees kampioen!
Anky is niet slecht, kijk eens naar de mensen die ze opleidt! Die halen de top zeker wel, en de kledinglijn dan??? meerdere dragen dat vast ook wel!
Ze is niet slecht, ze heeft ook heeeeel veel goede kanten, zeker wel, heel veel zelfs!

;)

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:56

koenborias schreef:
Kijk ens naar de goede prestaties, zoals drie gouden medailles, 9x wereldbeker winnaar en twee keer werelskampioen en heel vaak Nederlands kampioen en meerdere malen Europees kampioen!

Aan al die gouden medailles in de dressuur heb je niks als je reining gaat rijden. ;)
Dat is niet echt te vergelijken. Iemand kan heel erg uitblinken in de ene discipline en in de andere totaal niet (ik zeg overigens niet dat dat hier het geval is!)
En een NK in de western kun je trouwens altijd rijden, zijn niet echt selecties voor.
We zeggen ook totaal niet dat Anky slecht is, ik weet niet waarom iedereen dat denkt.
We wensen haar juist veel succes en plezier met whizje toe. :)
Volgens mij doet iedereen dat hier. Dusja...

bastiano680

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 02:16

YouthReiner schreef:
koenborias schreef:

Aan al die gouden medailles in de dressuur heb je niks als je reining gaat rijden. ;)
Dat is niet echt te vergelijken. Iemand kan heel erg uitblinken in de ene discipline en in de andere totaal niet (ik zeg overigens niet dat dat hier het geval is!)
En een NK in de western kun je trouwens altijd rijden, zijn niet echt selecties voor.
We zeggen ook totaal niet dat Anky slecht is, ik weet niet waarom iedereen dat denkt.
We wensen haar juist veel succes en plezier met whizje toe. :)
Volgens mij doet iedereen dat hier. Dusja...

Geen selecties voor de westernsport?
Dus de sport heeft naast professionaliteit ook nog structuur nodig. Dit zijn dingen die anky bij dressuur op de kaart heeft gezet, dus ipv een grote bek te hebben omdat je in een onbekende sport jeugdkampioen bent geworden, zou jij ook eens wat respect kunnen opbrengen voor iemand die de westernsport serieus op de kaart kan zetten.

Want tot op heden is dat niemand gelukt en dat is niet vreemd gezien het imago dat de sport heeft.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:39

bastiano680 schreef:
Geen selecties voor de westernsport?
Dus de sport heeft naast professionaliteit ook nog structuur nodig. Dit zijn dingen die anky bij dressuur op de kaart heeft gezet, dus ipv een grote bek te hebben omdat je in een onbekende sport jeugdkampioen bent geworden, zou jij ook eens wat respect kunnen opbrengen voor iemand die de westernsport serieus op de kaart kan zetten.

Want tot op heden is dat niemand gelukt en dat is niet vreemd gezien het imago dat de sport heeft.

volgens mij ben ik hier niet degene met een grote bek? :?
ik vind het jammer dat we whizje nu niet meer onder cira zullen zien,
maar ik wens anky toch veel succes en plezier met het paard?
er zijn wel wat kleine selecties voor de NK, je moet minimaal level 1 of 2 zijn (er zijn 5 levels in totaal).
ben je level 1 of 2 kun je gewoon starten.
en ik heb zeker wel respect voor wat anky doet hoor,
ik bedoel, iedereen verwacht een bepaald niveau van haar omdat ze in de dressuur zo goed is en het is moeilijk om dat dan in een totaal andere discipline te evenaren.
dus ik vind het knap van haar dat ze dat toch probeert te doen en ik wens haar dan ook veel succes.
ik weet niet waarom ik dan een grote bek zou hebben?
dacht dat je op een forum gewoon netjes je mening mocht uitten?

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:00

Maar even een NK rijden is niet niks hoor. het is wel senioren en geen junioren. en dan ook eens bij Rieky Young trainen!
Nou dat flikt volgens mij niemand in een week!

:(:)

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:07

Never mind

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 10:28

Eeven vor een Wk zorgen in een jaar!