easygoing schreef:Kijk tuurlijk was het zijn paard en zijn goed recht om hem te verkopen aan wie dan ook maar als je zo'n grootheid verkoopt en dan zeker aan een duitser dan weet je van te voren dat dat een hele hoop heisa op gaat leveren al dan niet terecht. Zelf denk ik dan dat je je zelf veel beter geprofileerd had om van dag 1 openheid te geven en alle kritiek over je eigen uit laten storten. Mensen zullen daar aan het eind van de dag dan veel meer begrip en respect voor gehad hebben.
Als we heel eerlijk zijn is CV de persoon die echt schuldig (als we dan toch een schuldige aan moeten wijzen) is aan dit hele verhaal en zal hij echt wel geweten hebben wat de verkoop te weeg zou brengen, mijn inziens zou dan ook de de kolen uit het vuur moeten halen en hand in eigen boezem moeten steken.
Denk ook dat hij dat wel een beetje verplicht is aan de fans van Totilas en Edward.
Het hebben van een paard zoals Totilas brengt meer verplichtingen mee dan het hebben van paarden die wij hebben.
Hoezo brengt dat meer verplichtingen met zich mee? Dat is toch absoluut absurd! Het is het paard van CV geweest en alleen van hem, daar heeft niemand anders verder iets mee te maken. Als hij het wil verkopen, dan moet hij dat doen, en als hij Toot op een akker voor de ploeg had willen spannen, had hij dat ook moeten doen en hij was tegenover niemand, maar dan ook helemaal niemand verplicht geweest zich op welke manier dan ook te rechtvaardigen.
Citaat:maar als je zo'n grootheid verkoopt en dan zeker aan een duitser
Van dit zinnetje krijg ik haast de kriebels, volgens mij neem jij dit alles veel te serieus, joh....
) is aan dit hele verhaal en zal hij echt wel geweten hebben wat de verkoop te weeg zou brengen, mijn inziens zou dan ook de de kolen uit het vuur moeten halen en hand in eigen boezem moeten steken.
.