Mindim schreef:Dat is allemaal nog maar te bezien of het Isabell met Totilas zou lukken.
Het is niet het succes van Totilas, niet van Gal, maar van hen samen.
En trouwens Duitsland heeft zich over nederland ook nooit echt positief uitgelaten of wel dan, dus welke kant hier nou het meest arrogant is, zou ik niet durven zeggen.
En misschien zou ze het nog wel beter doen met hem. Dat weet je niet. Maar feit blijft dat Gal het zonder Totilas niet gekunt had.

Als een andere ruiter Totilas onder zijn kont geschoven had gekregen en het had geklikt, had die ook grote successen gereden. Totilas is echt gewoon een paard... Hij heeft talent maar het is een paard, geen aliën waar maar een ruiter mee weg komt.
Ik snap echt niet dat de mensen dei altijd beweren dat een paard echt wel onder meer ruiters lekker kan lopen, ineens 180° keren als het om Totilas gaat.

Heb dat paard nu al een paar keer goed bekeken maar het ziet er me gewoon een paard uit en volgens mij weet ie niet van zichzelf dat ie zo buitenaards is... Dus denk dat een ander er ook prima mee weg rijdt.
Dus omdat Duitsland iets doet verlaagt Nederland zich lekker mee?

Slim, dan kan Nederland zichzelf ook gaan verfoeien.

Tegen jezelf kan je iig schreeuwen wanneer je wil zonder dat je aangeklaagt wordt.