Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariekeB schreef:hmm verkoop tegenhouden is toch helemaal niet het doel. Het doel is toch dat Edward op Totilas mag blijven rijden.
Citaat:De initiatiefnemers hebben ambitieuze plannen: “We willen via een Nationale tv-actie Totilas terug halen, of beter gezegd, kijken of we de verkoop nog kunnen tegenhouden.”
MariekeB schreef:Tsja, dat maakt de media ervan.....
Initiatiefnemers waren op dag 1 nog een paar vroiwen die iets wilde doen, en op dag 2 hadden ze de wereld aan media over zich heen. En die wilden uiteraard van alles horen. Als je da weinig media ervaring hebt, doe je soms wat minder handige uitspraken.
Sonja schreef:Weet je, de combi Edward/Totilas was inderdaad heeeeeeel erg goed.
Maar volgens mij he, onderschatten jullie die jongen.
Ik lach me kapot als 'ie op de OS gewoon wéér zo schittert maar dan met een totaal ander paard
Je kunt ook trots op "Nederland" zijn dat er zo'n paard voor zo'n bedrag naar het buitenland gaat...
Ketaki schreef:maverick schreef:Een dressuurpaarden fonds gaat helaas niet gebeuren
mag ik weten waarom dat dat geen goed idee zou kunnen wezen?
je hebt ook het springpaardenfonds al
denbine schreef:Als ik me moet schamen voor paardenvolk, dan is het wel voor de mensen die in het gasten boek van Mathias Alexander Rath erg nare berichten achterlaten!
Ik heb net 1 pagina gelezen en vond dat echt TE ver gaan!