scheepie schreef:Misschien idee ( heb geen oude dekjes etc. over helaas, alles meegegeven toen mijn paard verkocht werd, alleen emotionele dingen bewaard ), weet dat jullie zo weinig mogelijk publiciteit willen, maar om b.v. Hart van Nederland in te schakelen.
Oke jullie willen niet veel publiciteit, maar via dat programma, zijn al een hoop mensen geholpen.
B.v.goed huis gezocht voor hond van oma-tje die naar tehuis moest, 100-den aanmeldingen, misschien als je als paardeneigenaren reageerd voor de tv dat je hoop spullen aangeboden krijgt vanuit het land die opgestuurd worden ( daar zorgt programma weer voor ).
Of via bokt topic, is ook weer in de publiciteit, maar als je ermee geholpen bent........je zal maar alles nieuw aan moeten schaffen, of al is het maar om tijdelijk te gebruiken.....
Denk dat een hoop mensen nog spullen op zolder/in de schuur hebben waar ze niks meer mee doen....
Is maar een idee...
Ik zei ook gelijk Hart in Aktie (dat bedoel je denk ik.. hart van nederland is t nieuws
), tegen de eigenaresse van mn vz paardjes.Dat leek me namelijk een heel goed idee, niet geschoten is altijd mis..

. Dat de stal eigenaar er niet op zit te wachten kan ik me voorstellen maar hij zal op een gegeven moment heel veel water bij de wijn moeten doen.