Vrouw sleept paard drie kilometer mee achter trailer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:29

crazycactus schreef:
Ik lees bij veel mensen dat de eigenaresse erg geschokt zal zijn, maar als je het filmpje bekijkt hoor je een ooggetuige zeggen dat het haar weinig leek te doen!!! Ze wordt niet vervolgdt voor dierenmishandeling, maar er zijn mensen die het daar niet mee eens zijn.

Idd met een dikke pickup en een zware grote trailer kan ik me voorstellen dat je het niet echt voelt, maar dat het touw niet gebroken is oid... dat is wel bizar. Ik zet mijn paarden eigenlijk nooit vast in de trailer (of ze moeten elkaar niet aardig vinden).

Hallo! Je wordt als paardeneigenaar vrij direct na het ongeluk ondervraagt...Misschien gebrek aan emotie door shock? Het niet kunnen bevatten?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:30

ziamara schreef:
Adil18 schreef:

Wel eens in Amerika geweest? Afhandelijk van de staat waarin je bent kun je urenlang rijden zonder ook maar iemand tegen te komen....Laat staan op een klein prutstukje van 4 kilometer....

Amerika is geen Nederland he!

Maar de bochten zijn wel hetzelfde als in nederland.
Dus ik snap niet dat ze toen niet in de spiegel heeft gekeken etc.

Dan ben je niet in Amerika geweest....Amerika staat bekend om haar straten die kilometerslang alleen maar rechtuit lopen :Y)

meliss1812

Re: Vrouw sleept paard drie kilometer mee achter trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:32

Jeetje wat erg zeg!! Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt ed!!

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:32

pol013 schreef:
Zoals wij in nederland de wegen, auto's en trailers kennen is het een bizar verhaal.

Als ik me (meer) verlaten wegen indenk, een heel ander soort trailer, met een heel ander type auto met een ander gewicht en andere motor en een andere bevestiging van trailer naar auto kan ik me er al wat meer bij voorstellen.
Deze trailers zitten bij mijn weten in het midden van de 'bak' bevestigd. Dat geeft VEEL meer stabiliteit dus een rond slingerend voorwerp erachter heeft ook veel minder invloed.

Gelukkig zijn wij verder allemaal heilig O:) letten we altijd op, kijken we iedere 3 seconden in de spiegel, zitten we nooit te kletsen en zetten we nooit de radio even wat harder bij een leuk liedje of het weerbericht op de radio.
Bravo voor ons >;)

Walgelijk,dat makkelijke commentaar.

Hier ben ik het volledig mee eens :o Tuurlijk is het een bizar verhaal, maar waarom speculeren jullie er meteen zo op los!!!
Het is al verschrikkelijk genoeg dat een paard zo aan zijn einde heeft moeten komen.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:33

Bah echt een horror gebeurtenis. En verschrikkelijk voor de bestuurder en het paard. Als zoiets op een afgelegen weg gebeurt kun je daar kilometers rijden zonder iemand tegen te komen. Vraag mij wel af hoe dat paard dan vast zat. Dan moeten die touwen wel lang geweest zijn, of hij is blijven hangen oid.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:38

In het filmpje wordt gezegd: "The Snohomish County Sheriff's Office says it investigated and determined the horse accidentally fell out of the owner's trailer. They believe it was killed instantly."

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:42

Ga lekker allemaal speculeren, het is al erg genoeg! En heel fijn dat 99.99999999999999999 procent van bokt dit natuurlijk NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT zal overkomen... 3 kilometer, weet je hoe kort dat is, jullie doen net of dat een uur rijden is? En in Amerika, rijd je gerust honderden kilometers alleen. Maargoed, je kunt natuurlijk niet overal kennis van hebben.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:43

MamboBeach schreef:
Ga lekker allemaal speculeren, het is al erg genoeg! En heel fijn dat 99.99999999999999999 procent van bokt dit natuurlijk NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT zal overkomen... 3 kilometer, weet je hoe kort dat is, jullie doen net of dat een uur rijden is? En in Amerika, rijd je gerust honderden kilometers alleen. Maargoed, je kunt natuurlijk niet overal kennis van hebben.

uhm, zijn er hier genoeg in dit topic, die ook tegen het speculeren zijn hoor..

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:44

ziamara schreef:
Adil18 schreef:

Wel eens in Amerika geweest? Afhandelijk van de staat waarin je bent kun je urenlang rijden zonder ook maar iemand tegen te komen....Laat staan op een klein prutstukje van 4 kilometer....

Amerika is geen Nederland he!

Maar de bochten zijn wel hetzelfde als in nederland.
Dus ik snap niet dat ze toen niet in de spiegel heeft gekeken etc.

Citaat:
Dan ben je niet in Amerika geweest....Amerika staat bekend om haar straten die kilometerslang alleen maar rechtuit lopen :Y)

Nouhouuuu ik zie toch echt een paar bloedsporen door bochten gaan. :+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:45

baroen schreef:
MamboBeach schreef:

uhm, zijn er hier genoeg in dit topic, die ook tegen het speculeren zijn hoor..

Dat zie ik ook wel maar er zijn er ook heel veel die gelijk weer gaan mekkeren.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:46

ziamara, en dan? Je ziet bloedsporen door bochten gaan, dus?

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:48

Ik heb werkelijk waar de haren zowat recht overeind staan bij het lezen van dit verhaal. Ik waag me maar niet aan het filmpje.
Arm beest zeg. ;(

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:52

Adil18 schreef:
crazycactus schreef:
Ik lees bij veel mensen dat de eigenaresse erg geschokt zal zijn, maar als je het filmpje bekijkt hoor je een ooggetuige zeggen dat het haar weinig leek te doen!!! Ze wordt niet vervolgdt voor dierenmishandeling, maar er zijn mensen die het daar niet mee eens zijn.

Idd met een dikke pickup en een zware grote trailer kan ik me voorstellen dat je het niet echt voelt, maar dat het touw niet gebroken is oid... dat is wel bizar. Ik zet mijn paarden eigenlijk nooit vast in de trailer (of ze moeten elkaar niet aardig vinden).

Hallo! Je wordt als paardeneigenaar vrij direct na het ongeluk ondervraagt...Misschien gebrek aan emotie door shock? Het niet kunnen bevatten?

Zo zie ik het ook.
het zijn maar weer woorden van een ooggetuige...

Ltjba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:56

Gadverdamme wat een eng verhaal weer :oo
wat verschrikkelijk voor dat paard..

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:59

MamboBeach schreef:

Nou dan lijkt het mij dat ze daar ook langs is geweest.
Of lag dat er al :) ?

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:59

Wat verschrikkelijk!

Van mij mogen ze haar vervolgen, had ze maar beter op moet letten. Het lijkt me dat als je met een trailer lijdt je heel goed oplet. Sluit haar maar op.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:01

ziamara schreef:
MamboBeach schreef:

Of lag dat er al :) ?

Ja, ze is door de bochten geweest en dan?

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:04

Dan zou je het dus in de spiegel zien.

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:05

MamboBeach schreef:

Of lag dat er al :) ?[/quote]
Ja, ze is door de bochten geweest en dan?[/quote]

Moet je even goed lezen.
Ik zei; dan kijk je meestal toch in de spiegels, en als het al een grote aanhangwagen is geweeest, dan zag je dat ook via de spiegel.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:06

Trouwens: op zo een stille weg hoor je het paard neem ik aan wel vallen op hinniken. De paarden die ik ken zouden flippen wat je echt wel hoort!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:06

Denk je dat je dat kunt zien? Nee, dat geloof ik zeer zeker niet, je gaat daar toch al helemaal niet vanuit? En dan, ik ben benieuwd hoe vaak mensen in de spiegels kijken over een afstand van 3 km.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:08

Nou trailer + paard is heel lang in totaal dus ik de dat je het dan wel kan zien. En sowieso als je door de bocht gaat zit het paard niet zo precies achter je dat je het niet kan zien.

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:10

wat vreselijk :S:S
ik snap niet dat de eigenaar niks gemerkt heeft
en wat ik allemaal niet snap is hoe het paardje uit een trailer kan vallen
volgens mij kijk je voor je weg gaat na of alles goed dicht zit :( -:(-

ik snap niet hoe zo iets kan gebeuren

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:11

IsabelvS schreef:
Nou trailer + paard is heel lang in totaal dus ik de dat je het dan wel kan zien. En sowieso als je door de bocht gaat zit het paard niet zo precies achter je dat je het niet kan zien.

kind, hou toch op, jij was er niet bij. zoals ook al vermeld, hoogstws, was het paard door de val al dood, maar goed, het is natuurlijk veel leuker om maar te blijven hameren op schuld en stom en dat zie je toch en dat hoor je toch. laat ik voor jou hopen, dat jou nooit wat naars overkomt en dat je dan ook "sluit maar op" om je oren krijgt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:12

IsabelvS schreef:
Trouwens: op zo een stille weg hoor je het paard neem ik aan wel vallen op hinniken. De paarden die ik ken zouden flippen wat je echt wel hoort!

Zoals ik al zei:
Yasmine schreef:
In het filmpje wordt gezegd: "The Snohomish County Sheriff's Office says it investigated and determined the horse accidentally fell out of the owner's trailer. They believe it was killed instantly."