Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:***Vonnie***En dat getraumatiseerde meisje vond het zo erg dat ze toch wel de camera liet draaien om het maar zeker op beeld te krijgen want oh oh de AID stelletje dierenbeulen!
Pashon schreef:tja dat meisje is wel apart, eerst schreeuwt ze in het begin van de film. "jullie rot paarden lopen in de weg" en vervolgens is het "ohh schatje ik hou van je"
Snap heel goed dat het zo'n meisje niet in de koude kleren gaat zitten maar ze is erg dubbel
Pashon schreef:tja op het laatste filmpje zie ik toch echt een relatief groot weiland waar hooi in ligt/ heeft gelegen.
Dat er in de bak geen plukje oud hooi te bekennen is wil niet zeggen dat ze dan per defenitie niet gevoerd worden.
Diablo schreef:Pashon schreef:tja op het laatste filmpje zie ik toch echt een relatief groot weiland waar hooi in ligt/ heeft gelegen.
Dat er in de bak geen plukje oud hooi te bekennen is wil niet zeggen dat ze dan per defenitie niet gevoerd worden.
Als er geen hooi te bekennen is, is er geen eten, simpel toch? Als de paarden alles vertrappen, heb je dus geen goede manier van voeren. Afgelopen winter was hier geen moment het hooi op, we zetten grote rollen neer en voordat dat op was, stond er weer een nieuwe, kunnen ze ook niet zo makkelijk vertrappen. Juist met die kou afgelopen jaar moet je zorgen dat je dieren 24 uur per dag kunnen eten.
Maar goed, mijn paarden stonden er dan ook niet zo bij.
Pashon schreef:tja gelukkig dat bij jou alles perfect is, hemel op aarde voor jou paarden...
top hoe heel bokt alles super voor elkaar heeft!!!
mirgino schreef:wat een kul zeg, dat wanneer er geen hooi ligt de paarden dus geen eten krijgen
Pashon schreef:tja op het laatste filmpje zie ik toch echt een relatief groot weiland waar hooi in ligt/ heeft gelegen.