Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Even resumeren.
Je hebt het filmpje van de diefstal op internet gezien.
russel schreef:Filmpje dat mensen het er niet mee eens zijn, dat is niet relevant aan de diefstal. Net alsof je dan per definitie een dievegge in de dop bent. Toch?
Dat politie berichten in de krant zet, is waar. Ook het bericht over deze diefstal? Wil ik graag nalezen...
Dat paarden op gezocht-gestolen paarden site worden gezet, is idd een leidraad tot waar-onwaar.
russel schreef:Lijkt mij een idee om je paarden zo snel mogelijk terug te vinden, immers nu weet ik niet hoe ze er uit zien...pakkans erg klein.
russel schreef:Dat er braaksporen nodig zijn om een inbraak legaal te laten lijken, is voor de verzekering wel zo fijn. Immers zonder braak sporen moeilijk om verzekeringsgeld te innen. Iemand die de wet van haver en gort kent, weet dat je dat moet doen. En dan de koevoet van buiten naar binnen en niet omgekeerd.....die fout wordt ook nog wel eens gemaakt. Om een aangifte te doen ook wel zo handig.
Prachtig om de zaak te verdedigen, maar de feiten zijn nog geen feiten, veronderstellingen. Heel mooi en nobel. Maar ik ga in deze zaak niet vanuit mijn eigen straatje uit.
Ik heb nog geen steekhoudende dingen gelezen die mij op een ander been zetten.
russel schreef:Niet iedereen zomaar blindelings vertrouwen, de meesten zijn nl niet zoals jij zelf zou handelen....![]()
De gezonde achterdocht....
randalinpony schreef:russel schreef:Niet iedereen zomaar blindelings vertrouwen, de meesten zijn nl niet zoals jij zelf zou handelen....![]()
De gezonde achterdocht....
De wereld zou niet kunnen draaien zoals ie draait als de meeste mensen niet redelijk betrouwbaar waren.
En oplichters zouden niet kunnen floreren zonder al die mensen zoals Alane.
Truusjek schreef:Ik heb net het filmpje voor het eerst gezien. Het is voor Marlene Kiers ook een raadsel waar de paarden zijn. Volgens mij staat er ook nog een straf op zo iets als mijneed. Liegen. Stelen. Bedriegen. Wat een maatschappij.