Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dancertesje schreef:...hoe oud is ze eigenlijk weet iemand dat?
Mirr84 schreef:In Groenekan is vanmiddag een tienjarig meisje op een paard ernstig gewond geraakt bij een verkeersongeluk.
russel schreef:_Caitje__"
[quote="Barmat schreef:Toch is het eerste waar ik aan denk.... een 10-jarige zonder begeleiding????
Sjit hee, dat vind ik toch wel erg onverantwoord! Kijk, je hebt er niks aan in dit geval, gebeurd is gebeurd, maar dit had, als het mijn kind was geweest, nooit plaatsgevonden. Een 10 jarige op de provinciale weg met vrachtverkeer...![]()
Wat verschrikkelijk voor die gup, ook nog haar pony kwijt en zwaargewond in het ziekenhuis terecht gekomen... (met misschien wel blijvend letsel). Ik zal het je te doen geven....
En arme vrachtwagenchauffeur, die man heeft een trauma voor het leven!
Dat dacht ik ook als eerste.
Het is idd verschrikkelijk voor die meid, 10 jaar en dan in het ziekenhuis liggen en je pony kwijt zijn.
Voor de chauffeur zal het ook ontzettend geschrokken zijn, arme man!
ikdoemaarwat schreef:wat erg voor meisje en paard, bizar ongeluk
wrong time wrong place....
maar die reactie's op die site zeg
mensen wensen elkaar daar praktisch dood
lindavdkieft schreef:Met het meisje gaat het wat beter, maar zal nog lang duren voordat ze is hersteld.
Gr Linda
_rosita_ schreef:Vandaag kreeg ik het 'dorpskrantje' waar een interview in stond met de vader van het meisje. Omdat er zoveel stupide reacties waren op internet, heeft de redactie besloten met vader te gaan praten.
Paard is geschrokken van een machine, waarop het meisje het paard weer terugkreeg en alles weer rustig was. Het paard is er uiteindelijk vandoor geschoten omdat er een bandage loshing en de hond daaraan ging trekken.
Vader was op het terrein bezig, waar meisje aan het rondstappen was en hoorde een klap. Hij heeft het meisje uit de sloot gehaald.
Meisje is geopereerd inwendig, maar ook behandeld aan de breuken. Bovenbeen en enkel zijn gebroken en veel kneuzingen.
Zo, da's dus het echte verhaal, uit de mond van vader.
Lijkt me fijn als de mensen die hard hebben be(voor)oordeeld maar eens even excuses gaan maken.
Daks schreef:_rosita_ schreef:Vandaag kreeg ik het 'dorpskrantje' waar een interview in stond met de vader van het meisje. Omdat er zoveel stupide reacties waren op internet, heeft de redactie besloten met vader te gaan praten.
Paard is geschrokken van een machine, waarop het meisje het paard weer terugkreeg en alles weer rustig was. Het paard is er uiteindelijk vandoor geschoten omdat er een bandage loshing en de hond daaraan ging trekken.
Vader was op het terrein bezig, waar meisje aan het rondstappen was en hoorde een klap. Hij heeft het meisje uit de sloot gehaald.
Meisje is geopereerd inwendig, maar ook behandeld aan de breuken. Bovenbeen en enkel zijn gebroken en veel kneuzingen.
Zo, da's dus het echte verhaal, uit de mond van vader.
Lijkt me fijn als de mensen die hard hebben be(voor)oordeeld maar eens even excuses gaan maken.
Wat zal die vader in shock zijn geweest zeg om je kind zo aan te treffen. en inderdaad mensen die gelijk een oordeel hebben gegeven mogen hun excuses wel aanbieden.
Alleen snap ik bandage los en hond die dan de bandage vast heeft niet helemaal. ik bedoel die bansdage heeft dan toch zeker wel 75 cm los moeten hangen en dat zou je dan toch moeten zien.