Michael1104 schreef:ik vraag me af of de echte fokkers wel zitten te wachten op totilas....
Fokkers niet, merrie's des te meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Getup schreef:Ach,laat hem nu maar beperkt dekken, dan kunnen wij achteroverleunen en afwachten of de nakomelingen echt goed zijn......Probleem is,dat als dit zo is, het natuurlijk wel duur gaat worden. Hoop echt van harte,dat zn sportprestaties er niet onder lijden, maar dat zal hopelijk meevallen,aangezien ze hem beperkt gaan inzetten. Tsja, wat is beperkt......50 merries????
sigrid1182 schreef:en hoe liep hij toen?
ik ben wel benieuwd naar mening van mensen die hem hebben zien lopen als jong paard...
de beweging die hij toen had e,.d.?
sarabande schreef:0ojannekeo0 schreef:Ben benieuwd wat dat kwakje gaat kosten en wat het voortbrengt...
Jemig er staat al tig keer dat de dekking 5500 euro is voor 3 rietjes, vooraf betalen.
Oakland1990 schreef:Vrees dat er heel veel mensen nu gewoon Totilas op eender welke merrie willen, en ook veel mensen die vergeten dat zijn draven is aangeleerd, het is zijn tweede natuur geworden dat wel, maar voorheen liep hij ook maar "normaal".
Zidore schreef:hier gaan we weer!
ze houden de tongen wel los op deze manier daar bij die moorland
alles voor de PR!!
en voor het geld![]()
die prijzen lopen nu al op!!! wat is het duurst betaalde paardensperma ooit?? Gaat vast in die richting, dus niet voor 'de gewone mens'
ik hoop dat edward niet de dupe wordt
ik hoor hem nog zo zeggen bij DWDD dat totilas nog maagd is en er nog niets van weet...
hij kon ook braaf tussen merries lopen
gaat dat niet veranderen????
Scandicnr1 schreef:Oakland1990 schreef:Vrees dat er heel veel mensen nu gewoon Totilas op eender welke merrie willen, en ook veel mensen die vergeten dat zijn draven is aangeleerd, het is zijn tweede natuur geworden dat wel, maar voorheen liep hij ook maar "normaal".
Ja hoor natuurlijk zijn draven is aangeleerdVindt het erg jammer dat er nu nog steeds mensen zijn die werkelijk denken dat ie "maar" gewoon was, hij is nooit gewoon geweest, er zat altijd al beweging in !!!
@ Lies beuker > ik vindt dat je in deze iets wat overdrijft, waarom zou een gemiddelde ruiter geen goed paard kunnen houden en wat is jou definitie van gemiddeld?
Daarnaast betreft het overigens niet alleen de nakomelingen van de door jou genoemde afstammingen maar geldt dit natuurlijk voor ieder paard die op de verkeerde plek terecht komten wat is dan weer de verkeerde plek!