Het probleem met de uitzending van Stableview was dat ze een bandwijdte hadden voor zo'n 2000 tot 4000 kijkers. En dat was genoeg totdat de Amerikanen hun bed uitkwamen en achter de PC gingen zitten.
Ik hoop, maar verwacht niet, dat het morgen anders zal zijn.
flicka
Geplaatst: 25-07-09 18:33
Ah, ik snap 'm. De commentatoren hadden niets dan lovende kritiek op zijn rijden dus ik hoop dat het hem morgen voor de wind gaat.
Ik zag ook iets over bandwijdte. Er spelen geen Amerikanen een hoofdrol morgen dus hopelijk blijven de fans lang uitslapen
Hmm morgen dus de kur ik dacht dat het vandaag was... mazzeltje dus weer mits het een beetje fatsoenlijk te zien is, wat ik hier zo lees valt dat tegen dus
Nouja ik probeer morgen iig te kijken
En super van ed! en adelinde ook weer zo sterk teruggekomen
beeld doet het trouwens nou nog wel aardig goed bij mij, zonder stotteren enz. hopenlijk blijft dat tijdens de kur ook een beetje, maar vrees het ergste
Help! Volgens de site moet ik Silverline nu installeren (hoefde gisteren niet??) Maar die had ik al eerder gebruikt voor een stream, ik meen toen in Las Vegas. Ik kan geen nieuwe installeren want Silverline zegt dat ik hem al heb en eerst moet verwijderen voordat ik een nieuwe kan downloaden. Maar ik kan de oude versie niet vinden.
Moesten jullie ook Silverline vandaag installeren?
Ik ook niet. Hij doet het hier gewoon. Ik zal mijn merrie even op stal zetten en dan ga ik er weer voor zitten.
Lilliputter
Geplaatst: 26-07-09 13:21
Mag ik van jullie even een linkje? Bij mij doet er helemaal niks namelijk...
Lilliputter
Geplaatst: 26-07-09 13:25
Ik heb beeld
flicka
Geplaatst: 26-07-09 13:27
Gelukt! Ik heb de vorige versie gevonden en verwijderd + een nieuwe geinstalleerd. Zit nu Ed te bekijken maar het zijn hele slechte beelden. Hij blijft bufferen.
ayo
Geplaatst: 26-07-09 14:08
omg die commentators Helemaal verbaasd dat een niet standaard uitziend warmbloed paard dressuur loopt op dergelijk niveau
(Anders en Peter nu dus)
flicka
Geplaatst: 26-07-09 14:11
Hebben jullie ook rechtsboven een wit veld met daarin onder meer drivers error en syntax error, ik durf niet eens meer te verversen....
Volgens mij werd ook gezegd dat het een belgisch ras was