Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Niet alleen het gokken Bandida, men verdient ook geld met het fokken. Ik weet, het scheelt maar 1 letter maar de Britten hebben meer kaas gegeten van het fokken van Volbloeds dan wij
sflj schreef:Waarom zo zwart wit?
Zoals ik al zei hebben mijn paarden de beschikking over een stukje Groningen maar je hebt gelijk als je bedoelt dat ik ze ook voor mijn plezier heb. Ik heb in de endurance nog geen dode paarden meegemaakt en op de manier waarop ik het doe, is die kans niet groter dan dat het kind van de buren dood neer valt tijdens het voetballen.nogmaals, het zijn over het algemeen gebruiksdieren en zolang iedereen zich steeds goed bewust is van wat ie ermee doet, geen probleem. Maar dit, of 160km achterelkaar galopperen door de woestijn,
zet ik vraagtekens bij, ja.
Het lijkt mij voor het welzijn niet verkeerd als iedereen dat deed.
Als ik sommige/veel reacties hier lees, vraag ik me af wat veel mensen belangrijker vinden...
kazary schreef:apple, dat is er 1.
Niet elke 3 jaar 1. Plus de vele paarden die vallen.
Wel mijn bericht goed lezen.
Er valt ook minder op te blazen als er minder dodelijke ongevallen zijn.
Citaat:Alleen als het op de kap van mensen of dieren wordt verdiend.
suleilitha schreef:Ik ga even in op je laatste post Bandida, vind jij geld een vies woord?
Lielle schreef:Ik probeer de afmetingen te vinden, maar dat lukt nog niet zo snel. Maar echte steeple sprongen (en dan zijn dit) zijn juist geschikt voor het hoge tempo en komen niet op 20 cm aan in de afzet.
Wat ik dus raar vind, was een haag met een greppel erachter, dat snap ik niet.
Citaat:Ik spreek niet voor haar maar, ja. Àls dieren daar de dupe van worden wel, ja.
Dat jij het belang van geld boven de dieren op zich stelt is wel duidelijk dus.gezien jouw posts.