Heb een vriend gevraagd, ben nog op de volgende hengsten gekomen:
BLUES HEAVEN:

BIZKIT
(geen foto's gevonden)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lyonesse schreef:Deze hengst heb ik een paar jaar geleden, ik geloof in 2006, op een hengstenkeuring gezien. Prachtig beest en vooral een geweldig lief en rustig paard.
BIZKIT
Bonte Bart x Reitse Pref.
Stokmaat 165 cm
geboren 2001
Bizkit is de enige Barockpintohengst met een 30 Tage Hengstleistungsprüfung, afgelegt in Neustadt -Dosse. Deze Prüfung liep hij in een deelnemersveld van warmbloedhengsten tussen nakomelingen van Sandro Hit, Quick Star, Fürst Heinrich etc. Deze prestatie is zeer opmerkelijk omdat Bizkit meer dan 75% Friesenbloed voert.
Bizkit wordt door Kathrin Stehr nu op M niveau in de dressuur uitgebracht.
Bizkit is goedgekeurd bij het DPZ(Deutscher-Pinto-Zuchtverband)
Lyonesse schreef:Blues heaven heeft een tinker moeder
Bizkit heb ik op de eerste of 2e pagina al foto's van geplaatst.
Heb hem irl gezien een aantal jaren geleden, erg mooi dier
Lyonesse schreef:Lyonesse schreef:Deze hengst heb ik een paar jaar geleden, ik geloof in 2006, op een hengstenkeuring gezien. Prachtig beest en vooral een geweldig lief en rustig paard.
BIZKIT
Bonte Bart x Reitse Pref.
Stokmaat 165 cm
geboren 2001
Bizkit is de enige Barockpintohengst met een 30 Tage Hengstleistungsprüfung, afgelegt in Neustadt -Dosse. Deze Prüfung liep hij in een deelnemersveld van warmbloedhengsten tussen nakomelingen van Sandro Hit, Quick Star, Fürst Heinrich etc. Deze prestatie is zeer opmerkelijk omdat Bizkit meer dan 75% Friesenbloed voert.
Bizkit wordt door Kathrin Stehr nu op M niveau in de dressuur uitgebracht.
Bizkit is goedgekeurd bij het DPZ(Deutscher-Pinto-Zuchtverband)
Even gequoteBizkit
Yeyo schreef:das wel jammer van die houder van Willem, dat dier staat 24/7 op stal, doet niets behalve mooi zijn en als er kijkers komen mag ie ff uit zn dak in de bak, wel sneu. hou je paard ook paard denk ik dan...
Yeyo schreef:dan zou ik het ook via een fokker proberen, volgens mij blijven die aardig op de hoogte van de nazaten?
en als je je hengst lekker bezig houdt dan zal hij niet te gek doen lijkt me? hengstengedrag hou je altijd natuurlijk.
das wel jammer van die houder van Willem, dat dier staat 24/7 op stal, doet niets behalve mooi zijn en als er kijkers komen mag ie ff uit zn dak in de bak, wel sneu. hou je paard ook paard denk ik dan...