Inspekteur toch naar Dressuurstal Van Baalen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:17

kdejongh schreef:
hoihoi, :D
ik ben kimberley de jongh ik lees zo af en toe alle opmerkingen op bokt dus zag ik dat sommige mensen dachten dat spek geen hengst meer was haha maar,inspecteur is nog een echte jonge or :P
het zal ook fijn zijn als er iemand vragen heeft dat jullie het gewoon aan mij vragen want aan speculeren hebben we weinig :D

doeidoei

nou harstikke welkom!...maar dan heb ik idd een vraag en leuk dat we dat kunnen vragen!.. je vertelde dat je eigenlijk een paardenwissel heb gedaan en zo aan Inspekteur te komen, mijn gedachte was dat dan toch wel een paard met potentie had moeten zijn, was een 5 jarig paard?..kan je daar meer over vertellen??..afstamming/africhtingsniveau?...

alvast bedankt!

Wienna

Re: Inspekteur toch naar Dressuurstal Van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:23

volgens mij gaat het over dit paard...

Na de bevalling staat er een prachtige nieuwe topper op Wendy te wachten, namelijk de 6 jarige Diamond (v. Diamond Hit x Rohdiamant)! Voorlopig zal de 6 jarige door Maurice getraind worden totdat Wendy weer plaats kan nemen in het zadel.

Choco_Patat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:03

ik wacht vol ongeduld op een antwoord :)

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:04

Dit paard had Kimberly wel aangekocht naar wat ik heb gehoord :j

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:22

..ja maar we willen wel graag een antwoord van haar :z

meloenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:03

[OFFTOPIC : Ik was mijn vorige gebruikersnaam vergeten , etc , maar Choco_Patat is nu meloenie :) ]
Ik vind het vreemd dat Kimberley maar 3 berichten gepost heeft , schuilaccountje??
En een antwoord krijgen we ook niet echt , ik althans toch niet :)

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:13

..had niet anders verwacht

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 14:20

meloenie schreef:
[OFFTOPIC : Ik was mijn vorige gebruikersnaam vergeten , etc , maar Choco_Patat is nu meloenie :) ]
Ik vind het vreemd dat Kimberley maar 3 berichten gepost heeft , schuilaccountje??
En een antwoord krijgen we ook niet echt , ik althans toch niet :)

Waarom zou ze?
Alles wat je hier zegt kan tegen je gebruikt worden. :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 14:29

Moderatoropmerking:
Graag niet speculeren over SA's, dit is namelijk niet nodig. :)

Hailey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 09:41

Hallo.

Ik heb dit topic echt met verbazing zitten lezen waar bemoeien mensen zich toch mee. De beste stuurlui staan al wal zeggen ze toch. Het enige wat ik hier lees is verwijten naar wendy over het feit dat ze eerst dit schrijft en daarna iets anders. En dat mensen zeggen dat je een paard verkoopt voor een zwangerschap wat is daar mis mee. Ik heb zelf ook mijn paard verkocht omdat het niet meer ging nadat ik bevallen was. En ik snap dan heel goed dat wendy voor spekkie een ander huis zoekt zodat hij de aandacht krijgt die hij echt VERDIENT heeft. Ik ken wendy en spekke vrij goed en ik vind dat ze echt een goede beslissing gemaakt heeft. En of ze nou geruild heeft of niet dat gaat jullie toch helemaal niets aan. Vindt het ook erg brutaal dat zoiets gevraagd wordt aan de nieuwe amazone.

Zou zeggen hou het lekker over spekkie en dat hij nu goed staat en weer heerlijk zijn kunsten kan vertonen in de ring daar hoort hij toch ook thuis en neem aan dat de nw amazone echt wel weet wat wel en niet kan met hem. En zo te horen heeft hij het super maar dat had ik ook al van wendy vernomen.

Wen succes straks met je nw topper.