Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KellyG schreef:en waarom zie je dan regelmatig in weides dat dieren dicht tegen elkaar aanstaan, en met hun hol tegen de wind in staan.... dat zal niet zijn omdat ze het lekker vinden.
KellyG schreef:en waarom zie je dan regelmatig in weides dat dieren dicht tegen elkaar aanstaan, en met hun hol tegen de wind in staan.... dat zal niet zijn omdat ze het lekker vinden.
Mayflower_ schreef:Jaa hier vond ik de paarden ook met al met de tongen aan de waterbak vast.
Ik heb ze maar even voor de kachel gezet.
Ach ja.. Ik denk dat half paardrijdend Nederland de paarden nog buiten heeft staan.
Sodeletuut schreef:Oh, nee! Nu ben ik een harteloze dierenmishandelaar..
Omdat ik het weiger om mn paard op te sluiten in een hok van 3 bij 3.
Pff, ik kan me hier dus echt aan ergeren.
Mijn paard staat gewoon buiten, ja, ook met dit weer.
En ze zou het echt niet anders willen.
Een heerlijk dikke teddyvacht heeft ze en ze is altijd lekker warm als ik dr
kom voeren. Ik zie geen problemen hoor.
Isabonny schreef:Iedereen heeft het over die paarden in het wild, die kunnen er tegen, dus die van ons moeten er ook tegen kunnen. Maar die wilde paarden zoeken zich ook een beschut plekje!
russel schreef:Ik vind sommige reakties wel erg doorgetrokken. Ik ben Natural dus dat ben ik altijd ook als het -20 is en paard is paard dus dan is hij ook paard.![]()
Ik vind de reaktie van de db helemaal niet overdreven, net of wij elke winter -20 hebben, dat onze paarden dat in hun zomer en winter ritme hebben. Dit is uitzonderlijk en veel paarden worden niet bijgevoerd, niet elk paard heeft een mega vacht, heeft een mega speklaag die hij kan verbranden en veel paarden hebben nu gewoon te weinig gras.
Wie de schoen past, trekke hem aan. Er is niks mis mee om een oud paard even een deken extra te geven, of een oud paard of een paard dat net niet genoeg in huis heeft voor de nacht binnen te zetten. Is niks paardonvriendelijks mee.